תוכן פרסומי
ראשי » חדשות » One1 יישמה בפלאפון מערכת לניהול תצורה מרחוק לרשת ה-HSPA החדשה; ההיקף: מיליוני שקלים

One1 יישמה בפלאפון מערכת לניהול תצורה מרחוק לרשת ה-HSPA החדשה; ההיקף: מיליוני שקלים

המערכת החדשה תאפשר לפלאפון לשנות הגדרות במכשירי הלקוחות שלה, מבלי שאלה יצטרכו להגיע למרכזי השירות ● פרויקט ההטמעה, שהחל לפני כשלושה חודשים, הגיע בימים אלה לסיום השלב הראשון שלו, וצפוי להסתיים בסוף 2009 ● אילן אלתר, מנהל אגף יישומים סלולריים בפלאפון: "בזכות המערכת יסבלו הלקוחות פחות תקלות במכשירים הסלולריים שלהם"

מאת 22 במרץ 2009, 17:00 א+ / א- הדפסה הדפסה
פייסבוק טוויטר ווטסאפ פינטרסט לינקדאין דוא״ל

פלאפון הטמיעה מערכת לניהול תצורה של טלפונים ברשת מרחוק. המערכת היא של CallUp, מקבוצת One1, שגם הטמיעה אותה בשיתוף עם אנשי ה-IT של פלאפון. פרויקט ההטמעה החל לפני כשלושה חודשים, והשלב הראשון שלו הסתיים בימים אלה; סיומו הכולל צפוי בסוף 2009. ההטמעה נערכת במסגרת הקמת רשת ה-High Speed GSM, במהלכה נזקקה פלאפון למערכת לניהול תצורת מכשירי הקצה של לקוחותיה. בהיבט הטכנולוגי, המערכת מתממשקת למערכות ליבה רבות בפלאפון: לבילינג, לשירות הלקוחות, ולחלק ממערכות ה-IT. היקפו המדויק של הפרויקט לא נמסר, אך גורמים בשוק העריכו אותו במיליוני שקלים.

CallUp מקבוצת One1, עוסקת בפיתוח ובהטמעה של מערכות ופתרונות VAS, "שירותי ערך מוסף", כלומר שירות שהוא לא שיחה, דוגמת הורדת אנימציה ורינגטונים. המערכת שהוטמעה בפלאפון נקראת OTA/DMC (ר"ת Over the Air Device Management and Configuration), והיא אמורה לאפשר לפלאפון לשנות הגדרות במכשיריהם הסלולריים של לקוחותיה, מבלי שאלה יצטרכו להגיע למרכזי השירות של החברה. כך, ניתן יהיה לטפל בתקלות במכשירים, לשנות הגדרות למשתמשים באופן אוטומטי ולסייע להם בתפעול המכשירים.

אילן אלתר, מנהל אגף יישומים סלולריים בפלאפון, אמר, כי "המערכת מגדירה באופן אוטומטי את נקודות הגישה לרשת וכן מדדים נוספים במכשיר, מיד כאשר ה-SIM מוכנס אליו. באמצעות משלוח SMS למספר 9999, המערכת מבצעת הגדרה של נקודות הגישה עם התערבות מינימאלית של המשתמשים".

לדבריו, למערכת כמה תועלות: "היא מאפשרת הורדה של עלויות הטיפול ומספקת פתרונות לתקלות ולתמיכה בלקוחות. בנוסף, היא מאפשרת להגדיל את השימוש בשירותי ערך מוסף. זאת, לצד הגדלת ההכנסות ואכיפת מדיניות ה-IT שלנו".

בסופו של דבר, סיכם אלתר, "אנו משיגים שיפור בשביעות הרצון של הלקוח, כי הוא נתקל בפחות תקלות, והמכשיר שלו מוגדר כל הזמן. בנוסף, נחסך לו זמן יקר – הוא לא צריך להגיע לעמדות שירות כדי לקבל שירות".

One1 יישמה בפלאפון מערכת לניהול תצורה מרחוק לרשת ה-HSPA החדשה; ההיקף: מיליוני שקלים Reviewed by on . פלאפון הטמיעה מערכת לניהול תצורה של טלפונים ברשת מרחוק. המערכת היא של CallUp, מקבוצת One1, שגם הטמיעה אותה בשיתוף עם אנשי ה-IT של פלאפון. פרויקט ההטמעה החל לפני פלאפון הטמיעה מערכת לניהול תצורה של טלפונים ברשת מרחוק. המערכת היא של CallUp, מקבוצת One1, שגם הטמיעה אותה בשיתוף עם אנשי ה-IT של פלאפון. פרויקט ההטמעה החל לפני Rating:

הגיבו