קונטאל I.T.S הטמיעה מערכת לניהול רצפת הייצור במפעלי סולבר; ההיקף הכספי: חצי מיליון שקלים

המערכת הוטמעה במפעלים של סולבר בישראל ובחוץ לארץ ● היא מקנה להנהלת סולבר נגישות ישירה למידע אודות תפוקות, מלאים, השבתות וכדומה ● כמו כן, המערכת מספקת יכולות לשיפור אבטחת האיכות ומעקב ביקורת

חברת קונטאל I.T.S, ספקית פתרונות תוכנה לניהול הייצור מקבוצת קונטאל, הטמיעה מערכת MES (ר"ת Manufacturing Execution Systems) לניהול רצפת ייצור במפעליה של סולבר – חברה המייצרת חלבוני סויה. הפתרון ייושם בהדרגה במפעלי סולבר בישראל ובאתרי ייצור נוספים שלה בעולם. היקפו הכספי של הפרויקט נאמד בחצי מיליון שקלים.

המערכת שהוטמעה מקנה להנהלת סולבר נגישות ישירה למידע אודות תפוקות, מלאים, השבתות וכדומה, וכך משפרת את שליטת הדרגים הניהוליים בהיבטים השונים של הייצור ושל שרשרת האספקה. כמו כן, מספק הפתרון יכולות לשיפור אבטחת האיכות ומעקב ביקורת (Audit Trail).

לדברי שי גרשון, מנכ"ל קונטאל I.T.S, "המערכת תספק לסולבר כלי תפעול לשיפור שליטת דרגי הניהול השונים, ותקנה לה גמישות ושקיפות ברצפת הייצור".

יפה ברז'ינוב, מנהלת מערכות המידע בסולבר, אמרה, כי "המערכת החדשה חיונית להמשך תפעולו היעיל של הייצור במפעלים שלנו. היישום של המערכת וזהות תהליכי ההפעלה והדיווח של התפוקות והאיכות גם במפעלי סולבר בחוץ לארץ תשפר מאוד את השליטה וקבלת המידע המיידי מכל מפעלי החברה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים