דיווחים: אפל וגוגל הגישו הצעות לרכישת הקניין הרוחני של נורטל

השתיים הגישו הצעות במסגרת מכרז שהחל לפני שבעה חודשים ויסתיים בקרוב - כך מדווחת רויטרס בהסתמך על מקורות עלומי שם ● ייתכן שגם מוטורולה ו-RIM הגישו הצעות במסגרת המכרז ● אפל, מוטורולה ו-RIM מעוניינות, ככל הנראה, בעיקר בקניין הרוחני של נורטל שקשור לטכנולוגיית הדור הרביעי LTE, שאליה עוברות כיום חברות סלולר רבות

שתיים מהחברות המובילות בשוק הטלפונים החכמים נמנות על הגורמים שמבקשים להניח יד על הפטנטים של חברת הטלקום שפשטה רגל, נורטל (Nortel).

בידיעה שפרסמה סוכנות הידיעות רויטרס (Reuters) מצוטטים מקורות עלומי שם שטוענים, כי על החברות שהגישו הצעות במכרז על נכסיה הרוחניים של נורטל נמנות, בין השאר, אפל (Apple) וגוגל (Google), ואולי גם מוטורולה (Motorola) ו-RIM. הגשת ההצעות החלה לפני שבעה חודשים וכעת מתקרב המועד שאחריו לא ניתן יהיה עוד להגישן.

נורטל הגישה ביוני 2009 בקשה להגנה מפני נושים. 4,000 הפטנטים שרשומים על שמה של החברה שווים יחדיו, על פי ההערכות, למעלה ממיליארד דולרים. על פי השמועות, הפטנטים מחולקים לשש קטגוריות: מכשירי טלפון סלולריים, מחשבי PC, תשתיות סלולר, רשתות, פרסום באינטרנט וטכנולוגיית קול. אפל, מוטורולה ו-RIM מעוניינות, ככל הנראה, בעיקר בקניין הרוחני של נורטל שקשור לטכנולוגיית הדור הרביעי LTE (ר"ת Long Term Evolution), שאליה עוברות כיום חברות סלולר רבות.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים