יו"ר בזק, שלמה רודב, פורש מתפקידו; מחליפו: שאול אלוביץ', יו"ר קבוצת יורוקום

אלוביץ', יו"ר קבוצת יורוקום - בעלת השליטה בבזק, ייכנס לתפקיד ב-1 בינואר ● לבקשתו של היו"ר החדש, יישאר רודב בתפקיד דירקטור בקבוצה ● "אני משאיר אחרי קבוצה חזקה ופני אל האתגרים הבאים", מסר רודב

יו"ר בזק, שלמה רודב, הודיע היום (ה') בישיבת דירקטוריון החברה על כוונתו לפרוש מתפקידו בסוף החודש לאחר כשלוש שנים בתפקיד. דירקטוריון בזק מינה במקומו את שאול אלוביץ', יו"ר קבוצת יורוקום – בעלת השליטה בבזק. לבקשת אלוביץ', שישמש כיו"ר בזק החל מה-1 בינואר, יישאר רודב בתפקיד דירקטור בקבוצה.

רודב התייחס לפרישתו ומסר, כי "תקופת כהונתי בבזק היתה מרתקת מאין כמוה. אני משאיר אחרי קבוצה חזקה ופני אל האתגרים הבאים. במהלך תקופת כהונתי כיו"ר בזק והחברות הבנות, שיפרה כל אחת מהחברות והקבוצה בכלל את ביצועיה הכספיים והתפעוליים באופן יציב מדי שנה. במקביל, השקענו בתקופה זו את הסכומים הגדולים ביותר במשק הישראלי בפיתוח תשתיות תקשורת המתקדמות ביותר בישראל, כדוגמת רשת ה-HSPA של פלאפון, רשת ה-NGN של בזק וכניסה לאחרונה לכבל התת-ימי של בזק בינלאומי, לקידום משק התקשורת ורווחת לקוחות הקבוצה. למרות אי-הוודאות הרגולטורית, בזק נמצאת כיום במצבה הטוב ביותר ואני משוכנע כי בהנהגתו של שאול תמשיך בזק לשגשג, להצליח ולהוביל את שוק התקשורת בישראל".

רודב הוסיף, כי "לקבוצת בזק יש מנכ"לים מצויינים, שדירת ניהול נהדרת ועובדים מקצוענים, כשיחד הם שיצרו, וימשיכו לייצר, את התוצאות המצויינות של הקבוצה. זאת הזדמנות להודות להם מקרב לב על העבודה המשותפת, ולאחל לשאול אלוביץ' הצלחה רבה בתפקידו. אני בטוח שהבנתו והיכרותו המעמיקה של שאול עם שוק התקשורת יסייעו לו להצמיח את בזק  ולהביאה לשיאים חדשים".

אלוביץ' הודה לרודב על השנים בהן כיהן כיו"ר החברה ואמר, כי "רודב היה האיש הנכון לקחת את המושכות בקבוצת בזק והוא הוביל אותה לתוצאות פנומנליות בכל סדרי גודל ובכל תחום. רודב הניח בקבוצת בזק יסודות בריאים ויציבים שילוו אותה עוד שנים רבות, ויאפשרו לה להמשיך לצמוח, ולעמוד ביעדים השאפתניים ביותר שנציב לה כדירקטוריון".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים