בקרוב: ספרים בעברית במכשירי iPad

יוזמות האפליקציה הן ניופאן וסטימצקי, השותפות במיזם התוכן האלקטרוני "עברית", שהושק לפני כמה חודשים יחד עם קורא הספרים בשם זהה ● האפליקציה ל-iPad תכלול הגדלה והקטנה של טקסט במולטי טאצ', הוספת הערות, סימון במרקר בגוף הטקסט, שיתוף ספר, ציטוטים בפייסבוק, אפשרויות של ניהול מדף הספרים בצורה נוחה וידידותית ועוד

בקרוב תושק אפליקציה ל-iPad, שתאפשר לקרוא ספרים בעברית, כולל בצבע ועם תמונות. יוזמות האפליקציה הן ניופאן וסטימצקי, השותפות במיזם התוכן האלקטרוני "עברית", שהושק לפני כמה חודשים יחד עם קורא הספרים בשם זהה.

בנוסף לכותרים הקיימים באתר, יכלול היצע התוכן בעתיד כותרים חדשים שמתאימים ליכולות המכשיר – כמו ספרי בישול, ספרי ילדים עם תמונות וכו'. מחירי הספרים שיימכרו באמצעות האפליקציה יהיו זהים למחירים הקיימים היום באתר.

האפליקציה ל-iPad תכלול הגדלה והקטנה של טקסט במולטי טאצ', הוספת הערות, סימון במרקר בגוף הטקסט, שיתוף ספר, ציטוטים בפייסבוק, אפשרויות של ניהול מדף הספרים בצורה נוחה וידידותית ועוד. את ההצפנה לספרים שיימכרו בחנות "עברית" תספק חברת NDS.

ערן תור, מנכ"ל איי-דיגיטל, המשווקת הרשמית של מוצרי אפל (Apple) בישראל, מציין כי התאמת מיזם "עברית" ל-iPad היא שלב חשוב בהבאת תכנים נוספים בעברית למשתמשים בישראל. הפעילות תושק בשיתוף פעולה שיווקי בין הצדדים ותהווה את אחת האפליקציות הראשונות לקניית ספרים בעברית על גביי המכשיר".

צביקה שיינפלד, סמנכ"ל שיווק ופיתוח עסקי בניופאן, מציין, כי "כמו בעולם, גם בישראל יהיו קיימות דרכים מגוונות לקרוא תכנים דיגיטליים. כדי לתת מענה לקהל נוסף אנו מפתחים אפליקציה שתאפשר לקרוא ספרים גם ב-iPad". שיינפלד מוסיף, כי "בהמשך תושק גם אפליקציה למערכת ההפעלה אנדרואיד, כשהכוונה היא להציע את התוכן המגוון המופיע באתר 'עברית' לקהל רחב ככל שניתן על המספר הרב ביותר של מכשירים".

שיינפלד מוסיף, כי "מדובר באפליקציה הראשונה של קניית ספרים ותוכן ישראלי לאייפד בישראל. כיום רשומות במיזם כ-15 הוצאות ספרים, 620 כותרים באתר. לדבריו, "15,000 ספרים כבר הורדו למכשירים ואלפי לקוחות כבר רכשו את קורא הספרים האלקטרוני. "אנו צופים כי האפליקציה החדשה תגדיל את קצב הורדות הכותרים ותרחיב את מעגל המשתמשים".

איריס בראל, מנכ"לית סטימצקי, ציינה, כי "רשת סטימצקי מחויבת כלפי לקוחותיה לחדשנות. אנו גאים להרחיב את מגוון האפשרויות לצריכת תכנים ולהציע ללקוחותינו אפשרויות רבות ככל האפשר, באמצעים שונים".

הוצאות הספרים שחברו למיזם ואשר ניתן לרכוש את הספרים שלהן הן: כתר, עם עובד, הקיבוץ המאוחד, ידיעות ספרים, מטר, גרף, בבל, רימונים, קשת, אחוזת בית, סודות, אסטרולוג, הכורסא, עליית גג, פן, אסטרולוג.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים