שמוליק אנג'ל, מנכ"ל סימנטק ישראל: "קיימת מבוכה בעולם ה-IT בכל הקשור למיחשוב הענן"

"ברור שעוברים למיחשוב ענן, אולם לא ברור כיצד יתממשו אבטחת המידע, התקניות והממשליות GRC בענן; בוודאי בענן הציבורי, אך גם בפרטי ובהיברידי", אמר אנג'ל לקראת כנס 2010 Symantec Technology Day, שיתקיים ביום ד' ● הוא התייחס לרכישת מק'אפי על ידי אינטל ואמר, כי "העובדות בשוק לא השתנו: מבחר המוצרים של סימנטק לאבטחת המידע, הגנתו וניהולו הוא הרחב בתעשייה"

10/10/2010 12:26

"קיימת בעולם ה-IT מבוכה רבתי בכל הקשור למיחשוב ענן. ברור שעוברים למיחשוב ענן, אולם לא ברור כיצד יתממשו אבטחת המידע, התקניות והממשליות GRC בענן. בוודאי בענן הציבורי, אך גם בפרטי ובהיברידי", כך אמר שמוליק אנג'ל, מנכ"ל סימנטק (Symantec) ישראל, לאנשים ומחשבים.

לדברי אנג'ל, "סימנטק מציעה כבר כיום שירותי מיחשוב ענן מתקדמים ובטוחים לניהול אי-מיילים, לאבטחתם ולאבטחת אתרים ומסרים מידיים (IM). השירות, SHS (ר"ת Symantec Hosted Services), נמכר על בסיס מוצרי MessageLabs, שנרכשה על ידי סימנטק, ושירותי האבטחה בענן שהוא מציע הם פשוטים ויעילים ביותר". כך, הוסיף, "הלקוח משלם עלות חודשית למשתמש, ללא תלות בכמות האי-מיילים ו/או התנועה באתר. הוא יודע בדיוק מה העלות החודשית, בלי קפיצות והפתעות. השירות כה בטוח, עד כדי כך שאנחנו מציעים עליו SLA של 100%, כלומר: יש לנו מחויבות שאף נוזקה, מוכרת או לא מוכרת, לא תחדור לארגון".

אנג'ל ציין, כי "מאז רכישת MessageLabs, ההכנסות מהשירות גדלו ב-50%, וזו הצלחה אדירה. אנחנו מובילים בשירות ניהול ואבטחת האי-מיילים בכל העולם. אנחנו מנהלים עבור 11 מיליון משתמשים הנמצאים ב-35 אלף לקוחות, שלושה מיליארד אי-מיילים ליום". הוא אמר, כי "ניהול האי-מיילים הוא משימה קשה ומתישה, וההצעה שלנו מורידה את העלות והסיבוכיות, מעלה את רמת האבטחה ומאפשרת לארגון להתמקד בעסקי הליבה שלו".

לדברי אנג'ל, "בישראל, נערכנו בהתאם ומינינו מנהל מכירות לקידום שירותי SHS. לתפקיד גויס יוסי שובל, לשעבר מנהל שותפים עסקיים במיקרוסופט (Microsoft) ישראל, ויש כבר מספר רב של לקוחות המתעניינים בשירות ויצטרפו בקרוב".

עוד אמר אנג'ל, כי "סיימנו את שנת הכספים שלנו, שהסתיימה בסוף מרץ 2010, בהצלחה, גם ביחס לשנה הקודמת וגם ברמה האזורית. אנחנו אמנם לא מפרטים את התוצאות, אולם צמיחה דו-ספרתית היא הישג לסניף הישראלי. אגב, בשלוש השנים שבהן אני מנהל את הסניף, אנחנו שומרים על הגידול הדו-ספרתי, מה שאומר שהלקוחות מביעים אמון בפתרונות ובצוות".

כיצד תתמודד סימנטק מול מק'אפי (McAfee), שנרכשה על ידי אינטל (Intel)?
"מאז שאינטל רכשה את מק'אפי, שואלים אותנו איך אנחנו רואים זאת. אינטל תחליט לעשות עם הרכישה מה שתחליט. העובדות בשוק לא השתנו: מבחר המוצרים של סימנטק לאבטחת המידע, הגנתו וניהולו הוא הרחב בתעשייה, ולכן – סימנטק הינה שותף אסטרטגי טבעי לכל הארגונים המחפשים פתרונות כוללים ומשולבים, תוך הקטנת כמות היצרנים – דבר המביא לחסכון כלכלי ושיפור הביצועים העסקיים. שיתוף הפעולה שלנו עם אינטל נמשך כבעבר, והם נהנים מהידע הרב של סימנטק בהגנה על המידע. ייתכן שאינטל רוצה למצוא דרך להגן על המשתמשים כבר בשבבי המעבדים שלה, אך המידע לא נמצא רק שם, אלא ביישומים ובמכשירי הקצה, שאנחנו המגנים הטובים בעולם עליהם. אחת מהכרזותינו החשובות בכנס Vision, שהסתיים בסוף השבוע בברצלונה, התמקדה בתחום ההצפנה עם שילוב טכנולוגי של סימנטק ואינטל, כולל עבודת צוותים משותפים".

תאר את פעילות הסניף שבראשותך
"אני רואה הישג ניהולי בגיבוש צוות מקצועי, מסור וממוקד לקוחות, העובד בשיתוף עם השותפים העסקיים. בזכות צוות זה, סימנטק ישראל היא גורם משמעותי בשוק ה-IT המקומי. כמו כן, הגדלנו את מערך השותפים העסקיים שאיתם אנחנו משרתים את לקוחותינו. השותפים מחלקים את השוק ביניהם לפי קווי מוצרים ופתרונות, וכך יוצרים התמחויות לטובת הלקוחות. העבודה עם השותפים היא הצלחה גדולה. אנחנו מגדילים ומטייבים את מערך שותפינו בישראל, ומקפידים ללכת ללקוחות רק יחד איתם. יש לנו מערך של 20 שותפים, שני מפיצים וכ-600 משווקים".

"סימנטק מפיצה את מערכת GIN (ר"ת Global Intelligence Network). היא מנטרת ואוספת מידע מכל העולם. בסיס הידע העצום הזה מקנה לכל לקוח של סימנטק יתרון בלבדי, המבטיח לו שהוא לא לבדו ולא מתגלחים עליו בגילוי החדירות ומניעתן, והוא גם נהנה מעדכון מערכות כולל בתדירות גבוהה שמגן בצורה מיטבית על המידע הארגוני", אמר אנג'ל. "יש לסימנטק 14 מרכזי מיחשוב למעקב אחר התנועה ברשת העולמית, וכל לקוח נהנה מכל הידע העולמי המנותח על ידי מומחי אבטחת מידע והגנתו".

"המסר שלי למשתתפי הכנס השנתי 2010 Symantec Technology Day, שייערך השבוע בישראל, הוא שאנחנו הופכים להיות שותף אסטרטגי שלהם", סיכם אנג'ל. "סימנטק הוכיחה את אמינותה זה 27 שנים, והינה חברת התוכנה העצמאית – ISV – השלישית בגודלה בעולם, עם שבעה מיליארד דולרים מכירות בשנה. אנחנו מתמחים ומתמקדים באבטחת המידע, הגנתו וניהולו, כדי שמנהלי אבטחת המידע, המנמ"רים והמנכ"לים של הארגונים ישנו בשקט בלילות. בכנס נציג ונדגים יחד עם שותפינו את מבחר הפתרונות החדשים שלנו עבור לקוחותינו, שיוכלו ללמוד כיצד ניתן להתמקד בניהול המידע הארגוני ללא תלות באמצעים ובחומרה שבשימוש, וגם להשיג הורדת עלויות משמעותית".

מתעניינים באבטחת מידע? הירשמו לכנס 2010 Symantec Technology Day

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים