בית המשפט לעניינים מנהליים אישר את זכיית אופיסופט בפרויקט יעדים ומדדים בנמל אשדוד

בהחלטתו כתב השופט, סגן נשיא בית המשפט ברוך אזולאי, כי "העותרת לא הרימה את הנטל המוטל עליה להראות שהייתה אי עמידה בתנאי סף מהותיים שלגביהם לא הייתה הוועדה רשאית לבקש הבהרות והשלמות כפי שנעשה גם ביחס להצעתה של העותרת" ● השופט אזולאי קבע עוד, כי דטה מיין תשלם לאופיסופט הוצאות ושכר טרחת עורך דין בגובה 20 אלף שקלים בתוספת מע"מ

בית המשפט לעניינים מנהליים בבאר שבע דחה את עתירת חברת דטה מיין מקבוצת מלם-תים, וקבע כי אופיסופט היא הזוכה במכרז לביצוע פרויקט יעדים ומדדים ו-Balanced Scorecard בנמל אשדוד. בית המשפט גם דחה את בקשתה של דטה מיין להוציא צו שיעכב את נמל אשדוד בחתימת חוזה ותחילת ביצוע הפרויקט. היקפו הכספי של הפרויקט בנמל אשדוד לא נמסר לפרסום, אולם מוערך על ידי גורמים בשוק בכמיליון שקלים.

בהחלטתו כתב השופט, סגן נשיא בית המשפט ברוך אזולאי, כי "העותרת לא הרימה את הנטל המוטל עליה להראות שהייתה אי עמידה בתנאי סף מהותיים שלגביהם לא הייתה הוועדה רשאית לבקש הבהרות והשלמות כפי שנעשה גם ביחס להצעתה של העותרת. כמו כן, נראות לי טענות המשיבות, כי היה שיהוי רב בהגשת העתירה, מאז נודע לעותרת על אי זכייתה".

השופט אזולאי קבע עוד, כי דטה מיין תשלם לאופיסופט הוצאות ושכר טרחת עורך דין בגובה 20 אלף שקלים בתוספת מע"מ.

לדברי ארז פלג, מנכ"ל משותף באופיסופט, " קיבלנו בשמחה את החלטת בית המשפט לדחות את העתירה שהגישה חברת דטה מיין. חבל שחברות בוחרות להשקיע מאמצים ומשאבים בניסיונות לבטל החלטות של ועדות מכרזים, במקום להגיש הצעות עסקיות וטכנולוגיות טובות יותר".

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. פטישון

    אחלה פרוייקט קוגנוס . כל הכבוד לאופיסופט

אירועים קרובים