"האתגר: הבנת חוויית המשתמש בעולם הרישות – ושיפור שלה"

"המענה לאתגרי המנמ"ר הוא בהזרקת חדשנות מבוססת בינה מלאכותית לשכבת התקשורת - כזו שתספק נראות חוצת ארגון", ציין ולדימיר אורייב, מנהל פעילות AIDE בג'וניפר לאזור דרום ומרכז אירופה

ולדימיר אורייב, מנהל פעילות AIDE בג'וניפר לאזור דרום ומרכז אירופה.

"מנהלי הרשתות ניצבים מול שלל אתגרים: ריבוי ספקים, מערכות וציוד, רשתות המתאפיינות במורכבות ולצד זאת – הצורך להבין את חוויית המשתמש, כי לא ניתן לעשות זאת עם פתרונות מסורתיים לעולם הרישות. עם פתרונות אלה, הדרך היחידה להבנת חוויית המשתמש היא כשהוא מתקשר ומתלונן. אלא שרוב המשתמשים לא עושים זאת ו-'סובלים בשקט', ומטרתנו לשנות מצב זה. עם הפתרונות שלנו, המבוססים על בינה מלאכותית, ניתן לזהות באופן אוטומטי ובזמן אמת שהמשתמשים לא חווים חוויה טובה", כך אמר ולדימיר אורייב, מנהל פעילות AIDE (ר"ת בינה מלאכותית שמניעה ארגונים) בג'וניפר לאזור דרום ומרכז אירופה.

אורייב דיבר בכנס הלקוחות של ענקית הרישות, שנערך היום (ג'), בהפקת אנשים ומחשבים, באולם פוינט במגדלי עזריאלי בתל אביב, בהשתתפות עשרות נציגים של לקוחות הסניף הישראלי של החברה.

לדברי אורייב, "המנמ"ר מוצא את עצמו בלב הפעילות הארגונית, בתווך שבין הטכנולוגי לעסקי, מתמודד מול מצוקת המחסור בכוח אדם, הצורך בטיוב התפעול והגנת הסייבר – וכל אלה, מבלי שהוא מקבל משובים אמיתיים ומעודכנים מהמשתמשים. עליו להגן על נתוני הארגון, המבוזרים בדאטה סנטר ובסביבות מרובות עננים – מה שמקשה על היכולת לשלוט ולאבטח אותם. כל זאת בעוד שהיקף הנתונים הארגוניים ממשיך לגדול, וכך גם היקף האיומים והמורכבות שלהם, בזמן שתקציב האבטחה נותר שטוח ולא עולה בהתאם. האתגר מתרחב בשל הצורך להגן על עולם העבודה הארגוני, ההיברידי".

"המענה לכלל האתגרים הללו הוא בהזרקת חדשנות מבוססת בינה מלאכותית לשכבת התקשורת – כזו שתספק נראות חוצת ארגון", ציין. "רק ה-AI תעניק למנמ"ר ולאנשי צוותו את היכולת לטייב ולשפר את התפעול היומיומי שלהם. הפתרונות הקיימים לא יעזרו, כי אלה פתרונות לגאסי, חלקם ישנים, ובכל מקרה הם לא מתאימים לעידן החדש כי הם לא מותאמים לסביבת הענן".

"לזהות את שורש הבעיה ולתקן אותו בצורה פרו-אקטיבית"

"כך", ציין אורייב, "הוספנו להיצע שלנו שירות בקרת גישה לרשת (NAC) וניהול זהויות, מבוסס בינה מלאכותית. זו התפתחות נוספת, שממנפת את הרכישה שלנו מלפני כארבע שנים של מיסט, והיא מספקת אוטומציה, תובנות, רמת אבטחת מידע משופרת ויכולת לאכיפת מדיניות האבטחה, לצד חיסכון בעלויות".

"עם יכולות ה-AI שיש לנו בעולם הרישות", הוסיף, "ניתן לזהות את סיבת השורש לבעיה ולתקן אותה בצורה פרו-אקטיבית, לפני שהיא הסבה הפרעה למשתמשים. אנחנו משפרים את חוויית המשתמש ב-75% ומביאים לצמצום התקלות בשיעור של עד 95%. כך ניתן לחסוך שעות רבות בעבודת כוח האדם התפעולי לטיפול בתקלות ולהביא לשיפור התפוקתיות של הארגון".

אורייב אמר כי "סרוויס נאו העולמית הטמיעה את פתרונות ג'וניפר לעולם הרישות מבוסס הבינה המלאכותית. ההטמעה הביאה לשיפור של 60% בתפעול הרשתות, לירידה של כ-50% בכמות הפניות למוקד התמיכה הטכני ולהאצת ההתייעלות בהיבטי טיפול ותפעול הרשת – ב-90%. זאת, לצד הפחתת זמן ההטמעה במחצית". בארץ, הוסיף, "רשת קמעונאות גדולה, שמונה מאות סניפים ואלפי משתמשים, הטמיעה את הפתרונות מבוססי הבינה המלאכותית שלנו. הדבר הביא לצמצום משמעותי בעלויות התפעול ולשיפור חוויית המשתמשים – פנימיים וחיצוניים".

"אני מעריך שהיקף הגידול שלנו בשוק יימשך גם השנה ובקצב מואץ", סיכם אורייב. "זאת, בשל יתרונות הפתרון שלנו, שמהווה חלק מ-'ערמת התקשורת' המוכללת. אנחנו מביאים לפישוט של ניהול הבקרה, עם קלות שימוש ופתרון בעיות לכלל מרכיבי הרשת. המטרה היא מינימום הטמעה, בלא מגע יד אדם ועם כמה שפחות תחזוקה. בדרך זו אנחנו מבטיחים לארגונים מיכון מלא, מבוסס AI, שמעניק תובנות אודות חוויות המשתמשים, עם חוויית משתמש אופטימלית מקצה לקצה. כך, ניתן לשלוט על כל הרשת, גם אם הארגון פועל באופן מבוזר".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים