מיקרוסופט משנה את שמו של Bing Chat ל-Copilot

לדברי קייטלין רולסטון, מנהלת תקשורת במיקרוסופט, שינוי השם "משקף את החזון שלנו ליצור חוויית Copilot מאוחדת עבור לקוחות צרכניים ומסחריים"

מייצר תועלת רבה לארגון, לצד סיכוי עסקי. CoPilot של מיקרוסופט.

במסגרת כנס Ignite שעורכת מיקרוסופט בימים אלה, הודיעה החברה כי שינתה את שמו של Bing Chat – הצ'אטבוט המופעל על ידי AI שהשיקה ב-Bing מוקדם יותר השנה – ל-Copilot. גם גירסת הפרימיום הארגונית, שכונתה Bing Chat Enterprise, נקראת עכשיו Copilot.

על אף שיש לה כבר חצי תריסר מוצרים שחולקים את המותג Copilot, שינוי השם "משקף את החזון שלנו ליצור חוויית Copilot מאוחדת עבור לקוחות צרכניים ומסחריים", לדברי קייטלין רולסטון, מנהלת תקשורת במיקרוסופט.

סיבה נוספת יכולה להיות ש-Bing Chat לא הצליח לכבוש שום נתח שוק מגוגל שישה חודשים לאחר השקתו, כך לפי דו"ח אוגוסט של StatCounter, ומיקרוסופט מנסה להפריד את המיתוג שלו מ-Bing.

מלבד המיתוג החדש, הודיעה החברה גם, שהחל מה-1 בדצמבר, משתמשים שייכנסו ל-Bing עם חשבון ארגוני יקבלו את ההטבה של "הגנה על נתונים מסחריים" בעת שהם משתמשים ב-Copilot ב-Bing. המשמעות היא, שהנתונים שלהם לא יישמרו ולא ישמשו לאימון דגמי AI, לדברי רולסטון, ולמיקרוסופט לא תהיה גישה אליהם.

Copilot נגיש כעת ב-Windows בנוסף ל-Copilot.Microsoft.com ו-Bing, וזמין במגוון תוכניות המנויים הארגוניות של מיקרוסופט ללא עלות נוספת. עבור כל שאר הלקוחות, הוא יהיה זמין תמורת 5 דולר לחודש.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים