קונטאל I.T.S ו-Qlik View ישראל חתמו על הסכם שיתוף פעולה

במסגרת ההסכם תשווק קונטאל I.T.S את כלי ה-BI של Qlik View ותציע שירותי יישום ללקוחותיה בתעשייה ● שי גרשון, מנכ"ל קונטאל I.T.S: "הסכם שיתוף הפעולה עם Qlik View יאפשר לקונטאל להרחיב את פעילותה ולהציע למנהלים בכירים בתעשייה כלים נוספים שישפרו את רמת השליטה והבקרה על תהליכי הייצור ושרשרת האספקה"

חברת קונטאל I.T.S, מקבוצת קונטאל, חתמה על הסכם שיתוף פעולה עם Qlik View ישראל. במסגרת ההסכם שנחתם בין החברות תטמיע קונטאל I.T.S את פתרונות ה-BI של Qlik View עבור לקוחותיה בתעשייה.

שי גרשון, מנכ"ל קונטאל I.T.S , אמר כי "לקונטאל I.T.S ניסיון מוכח ביישום מערכות ניהול הייצור בעשרות מפעלים בישראל ובעולם. הסכם שיתוף הפעולה עם Qlik View יאפשר לקונטאל להרחיב את פעילותה ולהציע למנהלים בכירים בתעשייה כלים נוספים שישפרו את רמת השליטה והבקרה על תהליכי הייצור ושרשרת האספקה".

לדברי יואל סלע, מנכ"ל Qlik View ישראל, "מערכות ניהול הייצור שהטמיעה קונטאל במרוצת השנים האחרונות עשויות לספק נתונים איכותיים לכלי BI ארגוניים. באמצעות הרחבת הפתרונות והטמעת Qlik View, ושילוב נתונים נוספים ממקורות מידע ארגוניים – צפויים היצרנים לקבל מידע איכותי שיאפשר התייעלות ארגונית".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים