דיסני בודקת באופן פעיל חסימה של שיתוף סיסמאות

מנכ"ל החברה, בוב איגר, אמר בפגישת משקיעים, כי החברה "בודקת באופן פעיל דרכים לטפל בשיתוף חשבונות... ותתחיל לעדכן את הסכמי המנויים ואת מדיניות השיתוף בהמשך השנה"

מתכננת "לטפל בנושא שיתוף סיסמאות" בשירות דיסני+.

דיסני תהיה כפי הנראה החברה הבאה (אחרי נטפליקס) שתחסום או תגביל את אפשרות שיתוף הסיסמאות לאתר התכנים שלה, דיסני+. במהלך שיחה עם משקיעים על התוצאות הכספיות של החברה, אמר המנכ"ל, בוב איגר, כי " החברה "בודקת באופן פעיל דרכים לטפל בשיתוף חשבונות".

איגר הוסיף, שדיסני "תתחיל לעדכן את הסכמי המנויים שלנו עם תנאים נוספים ומדיניות השיתוף שלנו" בהמשך השנה, וגם "תפעיל טקטיקות להנעת מונטיזציה", בשנת 2024.

כזכור, בתחילת השנה החלה נטפליקס לגבות מהמשתמשים עמלה נוספת כדי לחלוק את החשבונות שלהם עם מישהו מחוץ למשק הבית שלה, מהלך שהוכיח את עצמו והניב לה תוספת של מיליוני משתמשים משלמים.

כשנשאל כמה אנשים חולקים סיסמאות בשירותים של דיסני, סירב איגר לספק מספר, אבל אמר שזה "משמעותי". הוא גם הוסיף, כי לחברה יש "יכולת טכנית" לנטר כניסות ושהחברה מתכננת "להגיע לנושא הזה" ב-2024. "סביר שתיראה השפעה מסוימת במהלך 2024, אבל ייתכן שהעבודה לא תושלם במהלך השנה הקלנדרית", אמר, וציין כי "בהחלט קבענו את זה כעדיפות אמיתית, ואנחנו למעשה חושבים שיש כאן הזדמנות לעזור לנו להצמיח את העסק שלנו".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים