ארה"ב: חברי קונגרס קוראים להסדיר את התעבורה באינטרנט

ארבעה חברי קונגרס מהמפלגה הדמוקרטית בארה"ב קראו אתמול (ב') לרשות התקשורת הפדראלית (FCC) להוסיף ולקדם את ניסוח הכללים להסדרת התעבורה באינטרנט, ולא להסתמך על ההסכם שאליו הגיעו באופן עצמאי החברות גוגל ו-וריזון ● בשבוע שעבר הודיעו גוגל ו-וריזון כי הגיעו להסכם שעל פיו ניתן יהיה לפקח על תעבורת האינטרנט בכבלים ובקווי טלפון נייחים, אך חברות הטלקום עצמן יוכלו לשלוט בקצב הגישה של המשתמשים הפרטיים לתכנים במכשירים סלולריים, דוגמת טלפונים חכמים או מחשבי iPad

מתנגדות למסקנות הוועדה של הקונגרס.

ארבעה חברי קונגרס מהמפלגה הדמוקרטית בארה"ב קראו ביום ב' לרשות התקשורת הפדראלית (FCC) להוסיף ולקדם את ניסוח הכללים להסדרת התעבורה באינטרנט, ולא להסתמך על ההסכם שאליו הגיעו באופן עצמאי החברות גוגל (Google) ו-וריזון (Verizon).

ג'וליוס גנשובסקי, יו"ר רשות התקשורת הפדראלית, אמר כי אסור לקבל שום הסכם שלא ישמור על זכותם של המשתמשים הפרטיים והיזמים לגישה חופשית ופתוחה לאינטרנט.

בשבוע שעבר הודיעו גוגל ו-וריזון, כי הגיעו להסכם שעל פיו ניתן יהיה לפקח על תעבורת האינטרנט בכבלים ובקווי טלפון נייחים, אך חברות הטלקום עצמן יוכלו לשלוט בקצב הגישה של המשתמשים הפרטיים לתכנים במכשירים סלולריים, דוגמת טלפונים חכמים או מחשבי iPad.
ההודעה המשותפת הייתה בבחינת התפתחות מפתיעה בדיון על הנייטרליות של האינטרנט – דיון שעוסק בזכותן של הספקיות לחסום או להאט תעבורה לאתרי אינטרנט מסוימים, או להעניק עדיפות בגישה לאתרי אינטרנט שבעליהם ישלמו תמורת זכות זו.
חברי הקונגרס מהמפלגה הדמוקרטית – אד מרקי ממסצ'וסטס, אנה אשו מקליפורניה, מייק דויל מפנסילבניה וג'יי אינסלי מוושינגטון, שלחו לגנשובסקי מכתב ובו דרשו לשמור על חופש הגישה והפתיחות של רשת האינטרנט.

דוברת ה-FCC, ג'ן הווארד, סירבה להגיב על המכתב.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים