אודי וינטראוב חוזר ל-וואן – כנשיא לפיתוח עסקי

וינטראוב שימש כמנכ"ל וואן בין 2006 ל-2009, ובשש השנים האחרונות ניהל את המתחרה, מלם תים ● וואן: הוא יפעל "להרחבת פעילות בתחומים בעלי פוטנציאל צמיחה, ולקידום כניסה לתחומים חדשים באמצעות מיזוגים ורכישות"

אודי וינטראוב, נשיא לפיתוח עסקי ב-וואן טכנולוגיות.

אודי וינטראוב, בעברו מנכ"ל וואן, חוזר לחברה אחרי 14 שנים כנשיא לפיתוח עסקי – כך מסרה החברה היום (ד'). הוא מגיע לוואן מהמתחרה, מלם תים: במשך שש שנים, ועד לקיץ של השנה שעברה, הוא שימש כמנכ"ל שלה. לפי הודעת וואן, וינטראוב יפעל "להרחבת פעילות וואן בתחומים אסטרטגיים שסומנו כבעלי פוטנציאל צמיחה משמעותי, ולקידום כניסתה לתחומי פעילות חדשים באמצעות מיזוגים ורכישות", נכתב בהודעה.

וינטראוב הוא מנהל מוערך בקהילת ה-IT הישראלית. הוא כיהן כמנכ"ל וואן בין 2006 ל-2009, אז הוא פרש ממנה. בתקופתו עברה וואן שינויים משמעותיים, ובמרכזם האיחוד בין וואן טכנולוגיות תוכנה לוואן שילוב מערכות לחברה אחת שמציעה שירותי תוכנה וחומרה, וכניסתה של החברה לפעילות בחו"ל. מי שהחליף אותו היה המנכ"ל הנוכחי של וואן, עדי אייל, שהוא גם בעל השליטה בה.

בתקופת כהונתו בראשות מלם תים, שהסתיימה בקיץ האחרון, ביצעה החברה כמה רכישות, בהן של Automate IT ושל פעילות סיילספורס מאנפיטק, הקימה חברה חדשה – SeidorMalam, שמתמחה בפתרונות ענן דיגיטל של סאפ, וזכתה בפרויקטים רבים. וינטראוב הגיע אשתקד למקום השמיני ברשימת בעלי השכר הגבוה בעולם ה-IT, שערכה אנשים ומחשבים. לפני שמונה למנכ"ל מלם תים, וינטראוב שימש במגוון תפקידי ניהול בכירים, בהם כמנכ"ל החברה הבת תים טלקום.

וואן היא חברת ה-IT השנייה בגודלה בשוק הישראלי ומעסיקה כ-6,500 עובדים. החברה עוסקת בפיתוח, יישום והטמעה של מערכות ליבה ארגוניות, פתרונות בתחום הדאטה, פתרונות ושירותי תשתית מקומית וענן, מיקור-חוץ, פעילות פיתוח ודיגיטל, אבטחת מידע, שירותים מנוהלים, ופתרונות מבוססי בינה מלאכותית, למידת מכונה ואינטרנט של הדברים. בנובמבר האחרון היא דיווחה על תוצאות הרבעון השלישי של 2022, שבו היא השיגה עליות חדות בהכנסות וברווחים.

אייל אמר כי "צירופו של וינטראוב הוא מהלך בעל ערך רב עבורנו. וינטראוב מביא עימו ניסיון רב בשוק ה-IT הישראלי והיכרות מעמיקה עם הלקוחות שפועלים בו. הוא יתמוך בהאצת מגמת הצמיחה שמאפיינת את וואן בשנים האחרונות – הן באמצעות העמקת העשייה בתחומי הפעילות הקיימים, והן על ידי מיזוגים ורכישות בתחומי פעילות משלימים".

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. ריצ'י

    יום הולדת שמח בהחלט לאודי :-) עד 120 ושבוע.

אירועים קרובים