מיקרוסופט הכריזה ש-Open AI זמין בענן שלה, Azure

ענקית הטכנולוגיה הודיעה, כפי שצפו רבים, כי פתרונות הבינה המלאכותית DALL•E 2, Codex ו-GPT 3.5 זמינים עכשיו במסגרת Azure OpenAI, ושבקרוב תצורף לשירות גם גישה ל-ChatGPT המדובר והפופולרי

הפכו לשותפות GenAI מנצחות. מיקרוסופט ו-OpenAI.

מיקרוסופט הודיעה על זמינות כללית של שירותי Azure OpenAI, במטרה להנגיש ליותר עסקים ומפתחים את מודלי הבינה המלאכותית המתקדמים ביותר בעולם. הגישה תהיה מוגבלת רק לאלו שעומדים בסטנדרטים האתיים והאחראיים שמיקרוסופט הגדירה, ושאותם החברה פרסמה. ארגונים המעוניינים לקבל גישה, יתבקשו להירשם ולציין את מטרות השימוש שלהם בו.

שירות Azure OpenAI.

שירות Azure OpenAI. צילום: לכידת מסך מאתר מיקרוסופט

בהודעה אותה פרסם אריק בויד, ה-CVP של פלטפורמות הבינה המלאכותית בחברה, בבלוג של Azure, צוין כי השירות כולל את GPT-3.5, Codex ו-DALL•E 2, כולם מגובים על-ידי היכולות המאובטחות ברמה הארגונית ועל בסיס תשתית הבינה המלאכותית של Azure.

כמו כן, בקרוב לקוחות יוכלו לגשת ל-ChatGPT – הצ'טבוט המגה-חדשני של Open AI, שנדמה כי כל העולם עוסק רק בו בימים אלו – בגרסה מותאמת של GPT-3.5, אשר אומנה ורצה על תשתית הבינה המלאכותית של Azure.

מיקרוסופט Azure OpenAI הגיעה לראשונה בנובמבר 2021 למשתמשים, באמצעות הזמנות אישיות. סטארטאפים, תאגידים בינלאומיים, וארגונים קטנים יוכלו ליישם את יכולות Azure OpenAI לטובת שירות לקוחות, פרסונליזציה, חיפוש, חילוץ מידע וסיווגו.

ממנפת את יכולות ה-AI החדשות

כזכור, לפני שבוע דיווחנו כי מיקרוסופט מנהלת מגעים להשקיע 10 מיליארד דולר נוספים ב-OpenAI – החברה שפיתחה את ChatGPT ואת DALL·E – כלי ה-AI החדשניים שמטריפים את העולם, כך על פי דיווח של Semafor. החברה שמאחורי השירותים, OpenAI, כבר מוערכת ביותר מ-29 מיליארד דולר, בהתבסס על הצעת רכש שקיבלה באחרונה בסכום הנקוב. ואולם הענקית מרדמונד – שכבר השקיע ב-OpenAI מיליארד דולר בעבר – לא מציעה בינתיים לרכוש אותה, אלא להשקיע בה לצורך שילוב מוצריה בשירותים שהיא עצמה מציעה לעולם.

מנכ"ל מיקרוסופט, אלון חיימוביץ.

מנכ"ל מיקרוסופט, אלון חיימוביץ. צילום: פלי הנמר

אלון חיימוביץ', מנכ"ל מיקרוסופט ישראל: "אחרי שנים של מחקר, פיתוח והשקעות אסטרטגיות בתחום הבינה המלאכותית, מיקרוסופט מכריזה היום ששירותי הבינה המלאכותית המתקדמים ביותר בעולם יהיו זמינים מעכשיו על גבי הענן שלה Azure. זהו Game changer משמעותי וזו הכרזה שמרגשת ומסקרנת אותי באופן אישי כחובב טכנולוגיה וכמי שמאמין ביכולות הבינה המלאכותית להשפיע על חיינו, ולספק לעסקים את הערך המוסף לו הם זקוקים על מנת להמשיך לצמוח ולגדול".

חיימוביץ הוסיף והבהיר כי "במקביל, מיקרוסופט מחויבת להפוך את ההבטחה של עולם הבינה המלאכותית למציאות בצורה אחראית, אתית ונכונה עבור כולם. הטכנולוגיות העוצמתיות יהיו זמינות עבור סטארט-אפים, מפתחים וארגונים בישראל ויאיצו את הכלכלה הדיגיטלית".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים