בזק בינלאומי: ההכנסות עלו ב-4.7%, הרווח הנקי זינק ב-88.5%

ההכנסות של בזק בינלאומי הסתכמו בכ-342 מיליון שקלים, ואילו הרווח הנקי של החברה עמד על כ-105 מיליון שקלים, עליה של 88.5% לעומת רווח נקי של 56 מיליון שקלים ברבעון המקביל בשנת 2009 ● עם זאת, בנטרול רווח ההון שהתקבל מרכישת מניות וואלה! מעיתון הארץ רשמה בזק בינלאומי רווח בסך 57 מיליון שקלים ● איציק בנבנישתי, מנכ"ל בזק בינלאומי, אמר, כי "ברבעון הנוכחי באה לידי ביטוי יותר מכל הצלחתה של בזק בינלאומי כחברת IT מובילה בשוק"

בזק בינלאומי פרמה את תוצאותיה העסקיות לרבען השני של שנת 2010, מהן עולה כי החברה רשמה עליה בהכנסות וזינוק ברווח הנקי. ההכנסות של בזק בינלאומי הסתכמו בכ-342 מיליון שקלים, עליה של 4.7% לעומת הרבעון המקביל אשתקד ואילו הרווח הנקי של החברה עמד על כ-105 מיליון שקלים, עליה של 88.5% לעומת רווח נקי של 56 מיליון שקלים ברבעון המקביל בשנת 2009. עם זאת, בנטרול רווח ההון שהתקבל מרכישת מניות וואלה! מעיתון הארץ והפיכתה לבעלת שליטה בוואלה!, רשמה בזק בינלאומי רווח הון חשבונאי בסך של כ-57 מיליון שקלים.

הרווח התפעולי של בזק בינלאומי הסתכם ברבעון הנוכחי בכ-121 מיליון שקלים. בנטרול רווח ההון מן הרכישה של וואלה! הסתכם הרוו התפעולי של החברה בכ-66 מיליון שקלים. קיטון של כ-% 1.9 לעומת הרבעון המקביל.

ברבעון השני הסתכם ה- EBITDA של בזק בינלאומי בכ-147 מיליון שקלים. בנטרול רווח ההון מן הרכישה, צמח ה- EBITDA של בזק בינלאומי בכ-2% לעומת הרבעון המקביל והסתכם בכ-90 מיליון שקלים. שיעור ה- EBITDA של בזק בינלאומי עמד ברבעון הנוכחי על כ-43.1% ובנטרול רווח ההון מן הרכישה הסתכם בכ-26.3%.

איציק בנבנישתי, מנכ"ל בזק בינלאומי, אמר, כי "ברבעון הנוכחי באה לידי ביטוי יותר מכל הצלחתה של בזק בינלאומי כחברת IT מובילה בשוק. פיתוח מנוע צמיחה זה ההופך לתחום ליבה משמעותי בחברה לצד ההשקעה המתמשכת בעולם האינטרנט בדגש על המהירויות הגבוהות – מייצרים לבזק בינלאומי גידול מרשים במחזורי הפעילות".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים