מנכ"ל חדש למשרד המדע והחדשנות: גדי אריאלי, לשעבר מנכ"ל מכון היצוא

המינוי עדיין זקוק לאישור ועדת המינויים של הכנסת ● בניגוד לאסנת מארק, מי ששמה עלה כמנכ"לית הבאה של המשרד, אך החליטה שלא להתקדם עם המינוי, לאריאלי יש ניסיון ניהולי הן בתחום הציבורי והן בתחום הפרטי

גדי אריאלי, המנכ"ל החדש של משרד המדע והחדשנות.

בעקבות הודעתה של אסנת מארק על החלטתה להסיר את מועמדותה לתפקיד מנכ"לית משרד המדע והחדשנות, הודיע בסוף השבוע השר אופיר אקוניס כי החליט למנות את גדי אריאלי, לתפקיד מנכ"ל המשרד.

המינוי טעון עדיין אישור ועדת המינויים, אולם אקוניס עדכן את פרופ' דניאל הרשקוביץ, נציב שירות המדינה, על כוונתו למנות את אריאלי.

בניגוד ל-מארק, לאריאלי יש ניסיון ניהולי הן בתחום הציבורי והן בתחום הפרטי. בין היתר כיהן במשך חמש שנים כמנכ"ל מכון היצוא, כמינוי מטעמו של ראש הממשלה בנימין נתניהו, וכאשר שרת הכלכלה הקודמת, אורנה ברביבאי, נכנסה לתפקידה, היא החליפה אותו במנכ"לית הנוכחית, נילי שלו

אריאלי היה חבר מועצת העיר חדרה, ואף ניהל קמפיין בחירות למען ראש העיר הקודם. בין השנים 1998  ו-2006 כיהן כמנכ"ל הליכוד. במקביל צבר ניסיון גם במגזר העסקי והפרטי, בין היתר הקים רשת בתי אופנה וניהל פרויקטים בתחום התחבורה.

יו"ר ועדת המדע והטכנולוגיה, ח"כ איימן עודה.

יו"ר ועדת המדע והטכנולוגיה, ח"כ איימן עודה. צילום: נועם מושקוביץ', דוברות הכנסת

ועדת המדע החלה לפעול

במקביל למנוי זה, ועדת המדע והטכנולוגיה של הכנסת, בראשותו של ח"|כ איימן עודה החלה לפעול. ביום ב' הקרוב היא תקיים ישיבה ראשונה, בהשתתפות ראשי האקדמיה הלאומית למדעים, שימסרו לה דיווח שנתי על פעילותם.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים