פרסום ראשון

מביטחון לבריאות: קובי כץ מונה למנמ"ר מכבי

כץ היה מנמ"ר רפאל ולאחר פרישתו בשנה שעברה הצטרף לקרן הון-סיכון ● הוא יחליף במכבי את ליאורה בן אפרים, שהודיעה בנובמבר על סיום תפקידה ● וגם: אילו משרות ניהול IT עדיין פנויות?

קובי כץ, סמנכ"ל וראש חטיבת הטכנולוגיות במכבי שירותי בריאות.

קובי כץ, לשעבר מנמ"ר רפאל, מונה לסמנכ"ל מחשוב ומערכות מידע במכבי שירותי בריאות. הוא יחליף את ליאורה בן אפרים, שהודיעה על סיום עבודתה בארגון בנובמבר אשתקד.

כץ בן ה-55 הוא בעל תואר ראשון בהנדסת מחשבים ומערכות מידע בהצטיינות מהטכניון, ותואר שני במנהל עסקים – מאותו מוסד אקדמי. הוא מילא שורה של תפקידים בכירים ברפאל במשך 13 שנים, כולל, כאמור, סמנכ"ל המחשוב ומערכות המידע של החברה. לפני קצת יותר משנה כץ פרש מתפקידו ולאחר מכן הצטרף לקרן הון-הסיכון אלרון ונצ'רס, כסמנכ"ל הטכנולוגיות – תפקיד שהוא ימשיך בו במקביל לתפקידו במכבי. בנוסף, הוא משמש כדירקטור בחברות שונות.

מנכ״לית מכבי שירותי בריאות, סיגל דדון-לוי, אמרה כי "כץ הוא מנהל בעל ניסיון ארוך שנים ומוכח בעולמות מערכות המידע וההיי-טק". כמו כן, היא ציינה לחיוב את פעילותה של בן אפרים כמנמ"רית מכבי.

כץ אמר כי "אני שמח על ההזדמנות שניתנה לי להצטרף למכבי".

ניהול ה-IT: מי עזב, מי מונה והיכן יש משרה פנויה?

בכמה ארגונים עדיין לא פרסמו שמות של מחליפים במקום מנמ"רים ומנמ"ריות שפרשו במהלך 2022. בין אותם ארגונים ניתן למנות את חברת הביטוח מגדל, שממנה פרשה תמי אוחנה קול; Cal, שאירנה פורטניק, המנמ"רית לשעבר שלה, עברה לבנק ירושלים; ועופרה פרנקל, שקודמה מתפקיד מנמ"רית משרד הרווחה למנמ"רית הראשית במערך הדיגיטל הלאומי. יודגש כי כפי שמחויב במגזר הציבורי, המינוי כמחליף.פה של פרנקל כרוך במכרז.

במגזר המוניציפאלי, טרם פורסם שמו.ה של המחליף.פה של מוטי סרודי כמנמ"ר עיריית כפר סבא, ולעומת זאת, בעיריית הוד השרון נבחרה מנמ"רית חדשה, אדוה צביאלי, במקומו של אילן כהן.

ולסיום, הבנק החדש ESH ממשיך לגייס בעלי תפקידים בעולמות הטכנולוגיים. אלה יצטרפו לגדי מרגלית, שפרש מ-Cal והודיע בחשבון הלינקדאין שלו שהוא מונה ל-CISO של הבנק.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים