בלעדי

ליאורה בן אפרים, סמנכ"לית מערכות מידע במכבי – עוזבת

בתום שנה וחצי בתפקיד הודיעה בן אפרים כי החליטה לעזוב ● היא תחדל לכהן בתפקידה במרץ 2023

מסיימת את תפקידה. ליאורה בן אפרים, סמנכ"לית מערכות מידע במכבי שירותי בריאות.

ליאורה בן אפרים, סמנכ"לית מערכות מידע במכבי שירותי בריאות, הודיעה על החלטתה לסיים את תפקידה, בתום שנה וחצי בו. מועד הפרישה הוא מרץ 2023 . בן אפרים הסבירה את הסיבה להחלטתה לפרוש ברצון לצאת לדרך חדשה, והיא בוחנת אפשרויות שונות.

בן אפרים מונתה לתפקידה ב-מכבי בספטמבר 2021. לפני כן כיהנה במשך שלוש שנים כמנהלת זרוע המיחשוב של רשות המסים, שע"מ. במהלך הקריירה מילאה תפקידי ניהול וטכנולוגיה במגזר הפיננסי. בין היתר בבנק הפועלים ובנק אגוד, וכן בחברת TCS.

במכתב ששיגרה ביום ה' האחרון לעובדי האגף, כתבה בין היתר בן אפרים: "האגף הוא מקום מצוין, עובדים מוכשרים שעובדים היטב ביחד, ואין ספק שהוא מהווה תשתית וקטר להתפתחות הארגון. כבר כעת אנחנו עושים דברים יוצאי דופן, ונעשה אף יותר".

"אני מסכמת תקופה מדהימה, שבה בין היתר התמודדנו עם נגיף האומיקרון, שהצריך היערכות דיגיטלית, בזמן אפס, וכעת ממשיכים בקידום פרויקטים בתחום הבריאות הדיגיטלית", כך אמרה בן אפרים בשיחה עם אנשים ומחשבים.

בין הפרויקטים הבולטים שבן אפרים הובילה, יחד עם כ-500 עובדי האגף: כניסה מואצת לענן הציבורי, פיתוח כלים מתקדמים עבור קהילת הרופאים, שיפור השירות הדיגיטלי, יישומי בינה מלאכותית מתקדמים והיערכות לסייבר. "דגש מיוחד שמנו על נושא הדטה, שמשמש את כל הגורמים בארגון", אמרה בן אפרים, "כל זאת מתוך התייחסות ספציפית לשימור והתפתחות המשאב האנושי".

לדבריה, "הבריאות הדיגיטלית עברה שינויים משמעותיים בשנים האחרונות, והפכה את הארגון מקופת חולים לארגון בריאות, שיודע למנף את העבודה של שלל הגורמים בו לטובת בריאות המבוטחים. אני מודה לצוות המנהלים והעובדים באגף, להנהלה ולשותפים בארגון כולו, ומאחלת המשך עשייה מתוך שליחות והובלת תהליכים דיגיטליים".

תגובות

(9)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. מישה6 יודע למה עוזבת כל שנה וחצי?

    מישהו יודע למה עוזבת כל שנה וחצי?

  2. לאן עוזבת

    למה כול שנה וחצי עוזבת ולא מחזיקה היה םה שכר של 80000?

  3. אחד העם

    מי בא במקום ? עוד תתגעגעו לליאורה )

  4. בעיה בחיבור חיסור

    התחילה ספט עזבה נוב …. איך שנה וחצי ? רק לי לא מסתדר???? בכל מיקרה טוב שעזבה

  5. צחי

    לעזוב ארגון מעולה כזה אחרי שנה + , מפתיע ?

  6. יוסי

    כבר שנים יש בעיה עם שירות דיגיטלי של מכבי. לא ידידותי.

    1. מכבי

      מי שנוטשת לאחר שנה וחצי 'כדי לבחון אפשרויות חדשות' - כנראה שאינה ראויה לתפקיד נוסף!

אירועים קרובים