מהם האפליקציות והמשחקים הבולטים ב-Google Play לשנת 2022?

גוגל פרסמה בימים אלו את הרשימה המצנחת ● ב-Google Play נתנו ביטוי להרבה יותר אפליקציות מאשר בדירוג של חנות אפל, עם לא פחות מ-20 קטגוריות שונות, אבל בכל זאת הצמרת כמעט זהה

האפליקציות והמשחקים הבולטים ב-Google Play לשנת 2022.

כמו היריבה שלה אפל, גם גוגל פרסמה בימים אלו את אפליקציות ומשחקי שנת 2022 שלה, אבל ב-Google Play נתנו העורכים ביטוי להרבה יותר אפליקציות: לא פחות מ-20 קטגוריות שונות. כן קיבל ציבור המשתמשים אפשרות לבחור את מה שהם אוהבים.

והבחירה העיקרית, באופן אולי מפתיע, כמעט זהה: כאפליקציית השנה נבחרה BeReal, שהייתה גם אחת האפליקציות הזוכות המרכזיות של אפל, וכמשחק השנה נבחר Apex Legends Mobile. גם העורכים בחרו בו כמשחק השנה, אבל כאפליקציית השנה של אנשי גוגל נבחרה Dream by WOMBO, האפליקציה שיודעת להכין תמונות מהוראות טקסטואליות של המשתמשים.

נשימה נכונה, שיחות על בריאות הנפש והמון משחקים

כאמור, אנשי גוגל בחרו אפליקציות ב-20 קטגוריות ומעבר לכך ציינו בכל נושא כמה אפליקציות נוספות שראוי לדעתם להתייחס אליהן, כלומר גישה שונה מאוד מאפל, שצמצמה את הבחירה ל-16 אפליקציות/משחקים בלבד.

כך, לדוגמה נבחרה האפליקציה Breathwork, שמספקת תרגילי נשימה נכונה ולהרגעה, כמנצחת באפליקציות לצמיחה אישית. The STIGMA App נבחרה כאפליקציה הטובה ביותר בהיבט של לעשות טוב, והמשימה שלה לנרמל שיחות על בריאות הנפש במרחבים בטוחים עבור אנשים.

עוד דוגמה היא PetStar, שנבחרה כאפליקציית הבידור של השנה, והיא מאפשרת לצלם סרטונים של החיות שלכם שרות כשהן מחופשות, וכמובן להפיץ אותם.

בחירות נוספות היו 'דברים החשובים ליום יום', 'יהלומים נסתרים', שראויים לציון למרות שהם לא כה מוכרים, וכן נבחרו אפליקציות השנה עבור שעוני Wear OS, טאבלטים מבוססי אנדרואיד, וגם מחשבי כרומבוק (לראשונה השנה).

Dilyte נבחר כמשחק מרובה המשתתפים של השנה, ובו נלחמים לצד גיבורים בעלי כוחות אלוהים בסוג של משחק תפקידים אורבני מסוגנן. כמשחק הקז'ואל נבחר Angry Birds Journey, וכמשחק האינדי של השנה נבחר Dicey Dungeons, שגם הוא סוג של משחק תפקידים אבל הגיבורים בו הם קוביות ענק.

השנה נבחרו משחקים גם בשלוש קטגוריות חדשות: Papers, Please כמשחק בעל הסיפור הטוב ביותר, Genshin Impact כמשחק המתמשך הטוב ביותר, ו-Very Little Nightmares כמשחק הטוב ביותר במנוי בתשלום Play Pass.

כמשחק הטאבלט הטוב יותר נבחר משחק התפקידים Tower of Fantasy, וכמשחק הכרומבוק הטוב ביותר, עוד קטגוריה חדשה, נבחר Roblox.

מעבר לכך בחרו אנשי גוגל שורה ארוכה של ספרים רגילים וספרים מוקראים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים