אילו אפליקציות זכו בפרסי ה-App Store לשנת 2022?

אפל הכריזה על הזוכים בפרסי ה-App Store לשנת 2022

פתוחה לאפליקציות אמולציה של משחקים - ה-App Store של אפל.

אפל הכריזה על הזוכים בפרסי ה-App Store לשנת 2022. השנה הקטגוריות שבהן נבחרו הזוכות כוללות אפליקציות לשימוש כללי, משחקים, אפליקציות עם השפעה חברתית. כן נבחר משחק הארקייד של השנה, שמתאים לכל הפלטפורמות הדיגיטליות של אפל – ובסך הכל מדובר ב-16 אפליקציות ומשחקים שלפי אנשי אפל בלטו מעל כל השאר ב-2022.

כמשחק השנה ל-iPhone נבחר משחק הבאטל רויאל Apex Legends Mobile, וכאפליקציית השנה לטלפון של אפל נבחרה BeReal – אפליקציית שיתוף תמונות, שבה המשתמשים מתבקשים פעם ביום, בשעה לא קבועה, לעצור לצלם את עצמם ואת הסביבה כדי להציג את עצמם באמת. התמונה כמובן מוצגת בפני כל החברים.

עבור ה-iPad נבחרה האפליקציהGoodNotes 5 , שכפי ששמה רומז מדובר באפליקציה חכמה לכתיבת הערות ופתקים, שמציעה כלי שיתוף פעולה וגם תומכת בשימוש ב-Apple Pencil, העט האלקטרוני של החברה. המשחק הוא Moncage, שהוא מעין משחק פאזל עם מוטיבים של אשליות אופטיות.

לסביבת מחשבי המקינטוש נבחרה האפליקציה MacFamilyTree 10, שמאפשרת לבנות עץ משפחה באופן ויזואלי מקיף ומורכב כאחד. המשחק הוא Inscryption, שמציע משחק הרפתקה ופעולה, המבוסס על בניית ערכות קלפים. כאמור, אפל בחרה השנה גם במשחק ארקייד שמתאים לכל הפלטפורמות ומדובר ב-Wylde Flowers, משחק ניהול חווה לא שגרתי עם שימוש בקסמים.

אפליקציית השנה עבור השעון של אפל היא Gentler Streak Workout, שלא רק מעודדת שמירה על כושר, אלא גם דואגת להזכיר מדי פעם שצריך לנוח. גם ל-Apple TV יש אפליקציית השנה, ViX לאוהבי הזרמת תכנים וסדרות דרמה בספרדית, והמשחק הוא El Hijo, שמציג את העולם שבו ילד בן שש צריך להתמודד עם אתגרים וסכנות בעורמה ובהתגנבות.

האפליקציות בעלות ההשפעה החברתית מתאימות לחלק מהפלטפורמות, וכולן מוצעות ל-iPhone, והן כוללות את Dot’s Home – מסך בזמן של בחורה שחורה שחווה בבית סבתא מסעות בזמן למעבר לאירועים היסטוריים של אי צדק חברתי; How We Feel לחיבור עצמי ועמוק יותר עם הרגשות שלנו; Inua, שמציעה מסע להכרת המורשת של שבט האינואיט בצפון קנדה; Locket Widget, שהיא אפליקציית שיתוף תמונות שלוכדות את הרגעים הקטנים עם חברים קרובים ובני משפחה; ו-Waterllama, שהיא אפליקציה שמטרתה לזכור לשתות מים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים