"הגל הבא של הטרנספורמציה הדיגיטלית יגיע מבעלי העסקים"

"הוא יופעל על ידי אלה שיוצרים ערך עסקי, שיודעים את הבעיות שהם צריכים לפתור ואת החידושים שהם צריכים כדי לשנות את העסק", אמרה ג'וליה ווייט, מנהלת השיווק הראשית של סאפ

16/11/2022 15:05
ג'וליה ווייט, מנהלת שיווק ופתרונות בסאפ.

סאפ הודיעה על שורה של חידושים והכרזות בכנס SAP TechEd של החברה, שהתקיים השבוע בלאס וגאס. חלק מהם עוסקים בסוגייה הבוערת בתעשיית ההיי-טק, של מחסור בכוח אדם מקצועי.

ג'וליה ווייט, מנהלת השיווק הראשית של סאפ, אמרה באירוע כי "כל חברה היא כעת חברת טכנולוגיה. אין תעשייה אחת, אין דיסציפלינה אחת שאין טכנולוגיה בליבה שלה. בין אם את.ה עוסק.ת בבנקאות או בבריאות, בייצור או בעיתונאות, את.ה סומך.כת על הטכנולוגיה בכל יום ותלוי.ה בה להצלחתך. כתוצאה מכך, התחרות על מפתחים מקצועיים גדלה, וכל תעשייה מתחרה על גיוס כישרונות – מה שמביא לגיוס עובדים על ידי חברות חיצוניות. כלומר, הפתרון הוא לא במציאת מפתחים חדשים. לכן, חשבנו שצריך למצוא גישה חדשה, שתעזור לייצר שינוי דיגיטלי אמיתי".

מהי אותה גישה? לדברי ווייט, "הגל הבא של הטרנספורמציה יופעל על ידי האנשים שיוצרים ערך עסקי, האנשים שמהווים את עמוד השדרה של העסק ואיך שהוא פועל, אלה שיודעים את הבעיות שהם צריכים לפתור ואת החידושים שהם צריכים כדי לשנות מהיסוד את העסק שהם מפעילים. האנשים האלה הם בעלי העסקים עצמם".

"כעת, סאפ יכולה לענות על הצרכים שלהם בצורה ייחודית, על ידי מתן הכלים לחדש, כדי שיוכלו להסיר מעצמם משימות לא מועילות וחוזרות על עצמן. בעלי העסקים יכולים להפוך תהליכים לאוטומטיים, ולייעל אותם הרבה יותר. הם יכולים לחדש בתחומים חדשים, שבהם הם רואים שיש צורך בלתי מסופק", אמרה.

כחלק מאסטרטגיה זו, סאפ הכריזה באירוע על פתרון שלה לסיוע בצמצום המצוקה העולמית במתכנתים: שיתוף פעולה עם ספקית פלטפורמת הלמידה קורסרה כדי לעזור לאנשים לפתח קריירה בתוך מערכת סאפ. כמו כן, החברה תשלש את כמות ההדרכות החינמיות באתר SAP Learning.

עוד צעד שסאפ הכריזה עליו הוא שהיא תספק משאבי למידה בחינם לנשים ולקבוצות אחרות שנמצאות בתת ייצוג בתעשיית הטכנולוגיה, על ידי מתן הכשרות והסמכות רלוונטיות, לרבות קורסים עצמיים בעולמות הפיתוח, ניתוח הנתונים והייעוץ הטכנולוגי.

במסגרת שיתוף הפעולה החדש עם קורסרה, סאפ מציעה תעודת SAP Technology Consultant Professional מקוונת שמקבלים בשבעה קורסים. המשתתפים בקורס יכולים ללמוד עוד על סאפ ועל התפקידים בה. אין תנאים מוקדמים כדי לקבל את התעודה הזאת, מה שלטענת החברה ימזער את מחסום הכניסה וייצר תהליך לימוד מקוצר של כמה חודשים בלבד לתפקיד דיגיטלי מבוקש.

חידושים והשקות

בחזית ההשקות באירוע נמצאת SAP Build – מערכת דלת קוד (Low code) למשתמשים עסקיים, שמטרתה, על פי החברה, היא לשחרר את התלות של משתמשים עסקיים במפתחים.

"SAP Build מפגישה את היישומים העסקיים החזקים ביותר בעולם עם פלטפורמה שמטרתה לסייע למשתמשים העסקיים לעשות את מה שהם הכי טובים בו: להחליט", אמר יורגן מולר, חבר מועצת המנהלים ומנהל הטכנולוגיה הראשי של סאפ.

יורגן מולר, חבר מועצת המנהלים ומנהל הטכנולוגיה הראשי של סאפ.

יורגן מולר, חבר מועצת המנהלים ומנהל הטכנולוגיה הראשי של סאפ. צילום: זכויות יוצרים - ג'וש ליין צילום

המערכת מובססת על גרירה והדבקה של רכיבים בצורה שמזכירה מאוד ממשקים להקמת אתרים. ואכן, אחד הפיצ'רים בה הוא הקמת אתר עסקי.

סאפ מבטיחה עם מערכת זו גישה מאובטחת לתהליכים עסקיים ונתונים בכדי להגדיל יישומים ארגוניים ולהפוך תהליכים לאוטומטיים, תוך מתן אפשרות למנמ"רים לנהל את המתרחש.

"עם SAP Build, משתמשים יכולים לשלב מערכות בקלות; לנטר, לנתח ולהפוך תהליכים בצורה חכמה; ולבנות אפליקציות כל זאת מבלי להעביר את הנתונים שלהם למערכת חיצונית", ציין מולר.

יש לציין שבמערכת משולבת SAP Signavio – פלטפורמת All-in-One לתהליכים עסקיים, ועם זאת היא עובדת גם עם מערכות שאינן של סאפ. בחברה מבטיחים שתוכנית SAP Builders החדשה תעזור למשתמשים להתקדם במהירות ולהתחבר לעמיתיהם באמצעות כלים לשיתוף עבודה.

שיפורים במערכת הניתוח העננית

עוד הוכרז באירוע על שיפורים משמעותיים ב-SAP Analytics Cloud: חוויית משתמש שמפשטת את ניתוח הנתונים ומייצרת הדמיות שניתן להרחיב אותן עם סקריפטים, ווידג'טים מותאמים אישית ופתרונות נוספים. כמו כן, מפתחי אפליקציות יוכלו לשתף פעולה עם אנליסטים עסקיים במרחב עבודה אחד, מבלי לשתף מידע שאין צורך בו.

תמונות כפי שהן יוצעו באתר החדש.

תמונות כפי שהן יוצעו באתר החדש. צילום: זכויות יוצרים - ג'וש ליין צילום

יש לציין שבמסגרת הכנס פתחה סאפ את האירועים לציון 50 שנים להקמתה, והשיקה אתר מיוחד שבו יכולים הגולשים להיות בעליהן של תמונות מאז ימי הקמתה של החברה, שיוצעו כ-NFT.

 

תגובות

(2)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים