משה סידי מונה למשנה למנכ"ל ELPC

במסגרת תפקידו יפתח וינהל סידי את פעילות האינטגרציה בארץ, שירותי המומחה, שותפויות מול היצרנים ומוקדי השירות השונים בתוך החברה, לצד פיתוח מערך שירותי המומחה בתחומי מיקרוסופט, פורטינט והתקשורת

משה סידי, משנה למנכ"ל ELPC.

ELPC Networks, המספקת שירותי מומחים ואינטגרציה בעולמות ה-IT והענן, הודיעה על מינויו של משה סידי לתפקיד המשנה למנכ"ל.

במסגרת תפקידו יפתח וינהל סידי את פעילות האינטגרציה בארץ, שירותי המומחה, שותפויות מול היצרנים ומוקדי השירות השונים בתוך החברה. כמו כן, יפתח את מערך שירותי המומחה בתחומי מיקרוסופט, פורטינט והתקשורת, אשר בוערים כעת בעולם עקב התפתחות הדרישה לשירותי סייבר ואבטחת מידע.

סידי הוא בעל ניסיון של יותר מ-15 שנים בתחום ניהול תשתיות IT, סיסטם וניהול מערכות מידע ואבטחה בארגונים בינלאומיים ובעל מומחיות בתחומי מיקרוסופט ונוטניקס, ובמסגרת תפיקדיו פיתח  מתודות IT רבות שאותן יטמיע בחברה ובקרב לקוחותיה.

סידי אמר עם מינויו, כי "ניהול תשתיות IT בעידן של היום מאתגרות, ונדרשות מיומנויות רבות להובלת ארגון להצלחה. חשוב מאוד לתת את היחס הראוי לתחום ה-IT, אשר לא מפסיק להפתיע ומהווה חוד החנית של ארגונים כיום. צוות IT חזק יביא חברה להצלחה ושקט תעשייתי".

אלי לוין, המנכ"ל והבעלים של החברה ציין, כי הצטרפותו של סידי מהווה חיזוק רציני לחברה, אשר קיימת מזה 10 שנים ונמצאת בצמיחה מואצת עקב הוספת שירותים חדשים והקמת חברת בת חדשה, שתעסוק בתחום הסייבר ההגנתי".

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים