פוקסקון: "אנחנו זהירים לגבי הרבעון השלישי"

הדו"ח הרבעוני של יצרנית האלקטרוניקה הגדולה בעולם אמנם הציג גידול בהכנסות וברווחים, אבל במקביל שחררה החברה אזהרה לרבעון השלישי של השנה, שצופה במקרה הטוב צמיחה שטוחה, בעיקר בגלל ההאטה בביקוש לטלפונים

מסתבכת בחקירות של הרשויות בסין. פוקסקון.

הירידה במכירות של טלפונים, טלוויזיות וגאדג'טים, יחד עם האינפלציה הדוהרת באופן גלובלי והעמקת החששות מפני מיתון פוגעות בהוצאות הצרכנים, וזה בא לידי ביטוי היטב בדו"ח הרבעוני שפרסמה פוקסקון.

החברה הטייוואנית, שנחשבת ליצרנית האלקטרוניקה הגדולה בעולם וידועה בעיקר כיצרנית ה-iPhone בפועל, אמנם ראתה גידול בהכנסות של 12% וגידול ברווחים שעלה על הציפיות – 33.29 לעומת 31.02 מיליארד דולר טייוואני, אבל במקביל היא שחררה כבר אזהרה לגבי הרבעון השלישי של השנה. הצפי של ראשי החברה הוא במקרה הטוב לצמיחה שטוחה בשוק מוצרי האלקטרוניקה, ובעיקר בגלל ההאטה בביקוש לטלפונים שמגיעה אחרי חודשים ארוכים מאוד של עליות בגלל הקורונה.

פוקסקון הצליחה להציג תוצאות יפות ברבעון השני של 2022, בניגוד למגמה של חברות רבות אחרות בתחום הייצור, המופנה בעיקר לשוק הצרכני, בזכות הביקוש הגבוה יחסית למכשירי iPhone.

"בסך הכל, אנחנו קצת יותר זהירים לגבי הרבעון השלישי, אבל בהשוואה לתקופה המקבילה אשתקד עדיין יכולנו לראות צמיחה. אנחנו נעקוב מקרוב אחר ההתפתחויות בגיאופוליטיקה, באינפלציה ובמגיפה. הלקוחות שלנו, וגם אנחנו, כולנו חברות טכנולוגיה גלובליות גדולות ויש לנו יכולות חזקות יחסית לניהול שרשרת האספקה. יתרון זה מאפשר לנו למזער את ההשפעה של כל מחסור בחומרים", אמר יו"ר החברה ליו יאנג-וויי בשיחת משקיעים לאחר פרסום הדו"ח.

 

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים