הלם בעמק הסיליקון: סרגיי ברין התגרש כי אשתו ומאסק ניהלו רומן

היזם הכחיש הכל אך ברין - מייסד גוגל המיתולוגי - הורה למכור את השקעותיו בחברות של מאסק, שהיה ידידו, אחרי שהרומן נחשף ● סביב האיש העשיר בתבל שבות ומתפוצצות פרשיות רומנטיות ועסקיות שונות, שהוא במרכזן

היוו משולש רומנטי? ניקול שנהאן, אילון מאסק, וסרגיי ברין.

ביוני האחרון דיווחו כלי התקשורת כי איש הטק, סרגיי ברין, מתגרש מאשתו, ניקול שנאהן. ברין, שהוא אחד משני המייסדים השותפים המיתולוגיים של גוגל, הגיש את המסמכים בתחילת השנה, וכעת מתבהר שהוא החל את הליך גירושיו לאחר שגילה ששנאהן ניהלה רומן קצר בסוף הסתיו שעבר עם המולטי מיליארדר האקסצנטרי אילון מאסק, לפי הוול סטריט ג'ורנל.

מאסק הגיב לפרשה אתמול (א') בטוויטר. הוא ששלל את הדיווח וצייץ בטוויטר: "זה בולשיט מוחלט. סרגיי ואני חברים והיינו במסיבה יחד אתמול בלילה! ראיתי את ניקול רק פעמיים בשלוש שנים, בשתי הפעמים עם הרבה אנשים אחרים בסביבה. שום דבר רומנטי".

גם הקשרים הפיננסיים – הסתיימו

בג'ורנל, שהתבסס על גורמים שמכירים את העניין, דווקא התעקשו על כך שפרשת האהבה בין מאסק לשנהאן כן התקיימה, ואף התמשכה כחודש, ושהקשר סיים את הידידות הארוכה שהייתה למייסד ומנכ"ל טסלה עם ברין.

מאסק – שהוא כיום האדם העשיר ביותר על פני כדור הארץ, עם הון המוערך בכ-242 מיליארד דולר, לפי מדד המיליארדרים של בלומברג – נהג לבקר במשך שנים ובקביעות בביתו של ברין – שמככב אף הוא במקום השמיני ברשימת טייקוני תבל, עם שווי נקי של 94.6 מיליארד ד'. הוא נהג לפקוד את הבית שבעמק הסיליקון בקליפורניה, ולעיתים אף בילה אצל ידידו את הלילה.

הידידות בין שני יזמי הטק התרחבה גם אל תחום העסקים – במהלך המשבר הכלכלי של 2008 ברין העניק למאסק כ-500,000 דולר, על מנת לסייע במאמצי חברת כלי הרכב החשמליים היוקרתיים להגביר את הייצור. אלא שלפי המקורות שצוטטו בתקשורת, המתיחות בין שני הטייקונים גברה בחודשים האחרונים עד כדי כך שברין לא היה מעוניין עוד להיות מושקע בחברות הרבות שמאסק ייסד ומנהל.

ברין – שייסד יחד עם לארי פייג' את חברת גוגל, ושימש כנשיא אלפבית עד ה-3 בדצמבר 2019 – היה נשוי לשנהאן בסך הכל שלוש שנים, ואלו הגירושים השניים שלו. לזוג ברין-שנהאן ילדה בת שנתיים, שברין מבקש חסות משותפת עליה בהליך הגירושין. לפי הג'ורנל, ברין ושאנהן היו פרודים במשך שנה, אך עדיין חיו יחד כשה"פרשה" בה מעורב מאסק התרחשה, לכאורה, בתחילת דצמבר האחרון.

בחודשים האחרונים מושך מאסק תשומת לב תקשורתית לא רק בשל פעילותו העסקית כקברניט של טסלה או כמנכ"ל חברת החלל SpaceX, אלא גם בשל הודעותיו הראוותניות ברשתות החברתיות והדרמות סביבו, שבטבורן ההבטחה לרכישת טוויטר בסכום העתק 44 מיליארד דולר, והנסיגה ממנה באחרונה – סיטואציה שתוליך את מאסק אל בית המשפט בדלאוור באוקטובר הקרוב.

בנוסף לכל אלו נפצו דיווחים רבים בתקשורת העולמית על מספר מערכות יחסים רומנטיות שניהל היזם התזזיתי, לעיתים עם כמה נשים במקביל. כעת מסתבר שלפחות אחת מנשים אלו הייתה אשת איש וידיד.

"ההרפתקאות הרומנטיות" של האיש העשיר בתבל

בסקירה המהירה של "הרפתקאות" האדם העשיר בעולם אפשר להזכיר מספר אירועים מהזמנים האחרונים –

בחודש מאי נודע כי דיילת של חברת SpaceX, כך לפי חשיפה שמאחוריה עומדת חברתה, טענה כי איש העסקים הטריד אותה מינית, דבר שמאסק הכחיש מכל וכל. אלא שלפי הדיווחים השונים, מאסק ו-SpaceX שילמו לעובדת דמי שתיקה. הדיילת סיפרה לחברתה, כי לאחר סירובה ל"הצעות" של מאסק, מעמדה בחברה נפגע, עד שחשה כי "היא נדחפת החוצה ומוענשת על סירובה לסחור בגופה". ב-2018, שנתיים לאחר האירוע, שכרה את שירותיו של עורך דין ושלחה תלונה לחברה, המפרטת את האירוע. מיד אחר כך, בעקבות פגישה עם מגשר, נערך בין הדיילת, SpaceX ומאסק הסכם פיטורין, שהעניק לה סכום של 250 אלף דולר בתמורה להבטחה כי לא תתבע בעתיד בגין הטענות שהציגה.

הביאו תאומים יחד. אילון מאסק ואיבון זיליס.

הביאו תאומים יחד. אילון מאסק ואיבון זיליס. צילום: פליקר ו-ויקיפדיה (בהתאמה)

החודש נודע כי למייסד טסלה נולדו בחשאי תאומים בנובמבר אשתקד, עקב יחסיו עם שיבון זיליס, בכירה בחברה אחרת שבבעלות הטייקון, נוירלינק (Neuralink) שמה.

לידת התאומים התרחשה חודש לפני שהזמרת גריימס ומאסק הביאו לעולם את ילדם השני, בפונדקאות. הדבר נחשף משום שבאפריל מאסק וזיליס הגישו עתירה בבקשה לשנות את שמם של התאומים, כך ש"ישאו את שם המשפחה של אביהם" לצד שם המשפחה של אימם, כך כתב הביזנס אינסיידר, שציטט ממסמכי בית המשפט.

הילדים הם צאצאים נוספים של מאסק, שהיה מוכר עד כה כאביהם של שבעה ילדים. כעת הוא כבר אב לתשעה, ומנשים שונות. אלא שגם בעניין זה אין רגע דל, והתקשורת חשפה באחרונה כי אחד מבניו של מאסק, חאבייר בן ה-18, התנער ממנו ושינה את מיגדרו. כעת הבת הטרנסית נקראת ויויאן ג'נה ווילסון, על שם אימה, שהיא אשתו הראשונה של מאסק.

היחסים עם רעייתו של ברין, התרחשו ככל הנראה במקביל לקשר עם זיליס, שמנכ"ל טסלה לכאורה גר איתה בביתה שבאוסטין, טקסס, כך לפי מסמכי בית המשפט שעסקו בהכרה באבהות שלו על התאומים.

ולקינוח הדובדבן שבקצפת – אבל לא כזה שאפשר להתנבא שיהיה המקרה השערורייתי האחרון שבו ייכרך שמו של מאסק – הדיווחים האחרונים על הרומן עם מי שתהיה בקרוב גרושתו של ברין.

מאסק ושנהאן החלו בקשר הרומנטי בשלהיי 2021 כשבילו ב-ארט באזל במיאמי. לדברי הג'ורנל, באירוע אחר בו נכחו שני יזמי הטכנולוגיה אחרי הרומן, מאסק כרע ברך מול ברין וביקש מידידו לשעבר סליחה.

ברין ושנהאן מנהלים בימים אלו משא ומתן על הסדר הגירושים שלהם, במסגרתו מבקשת שנהאן לקבל יותר ממיליארד דולר ממייסד גוגל, כך לטענת הג'ורנל. אלא שלשניים יש הסכם ממון, ומכיוון שברין מעוניין לגדל את ביתם בחסות משותפת – אפשר שבית המשפט לא יאשר לה לזכות בנתח מהונו הרב של בעלה, בקרוב 'לשעבר', שבו בגדה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים