AT&T ואמדוקס יקימו ברעננה מרכז חדשנות לסיוע לחברות סטארט-אפ

במרכז יפותחו מערכות שיאפשרו ל-AT&T להביא לצרכנים את החדשנות בתחומים, כגון: עבודה מרחוק וגישה קלה יותר לתכנים סלולריים ושיתוף תכנים בין כל אמצעי התקשורת שלהם ● הוא נועד לקדם שיתופי פעולה עם יצרני מכשירים, מפתחי אפליקציות ויצרני ציוד רשת, על מנת להאיץ את פיתוח הדור הבא של אפליקציות פס רחב למכשירים ניידים ונייחים ● מדובר באחד מתוך שלושה מרכזי חדשנות ש-AT&T תקים, כאשר השניים האחרים ימוקמו בארצות הברית

יצטרכו להוכיח שלא היו דברים מעולם. AT&T

AT&T ואמדוקס (Amdocs) הודיעו, כי יקימו ברעננה מרכז חדשנות משותף, שיסייע לחברות סטארט-אפ להביא את החדשנות שלהם לעשרות מיליוני לקוחות. במרכז יפותחו מערכות שיאפשרו ל-AT&T להביא לצרכנים את החדשנות בתחומים, כגון: עבודה מרחוק וגישה קלה יותר לתכנים סלולריים ושיתוף תכנים בין כל אמצעי התקשורת שלהם. כמו כן, נמסר מ-AT&T, כי היא תהיה פתוחה במסגרת המרכז לרעיונות חדשים.

המרכז נועד לקדם שיתופי פעולה עם יצרני מכשירים, מפתחי אפליקציות ויצרני ציוד רשת, על מנת להאיץ את פיתוח הדור הבא של אפליקציות פס רחב למכשירים ניידים ונייחים, בהם טלפונים חכמים ומכשירים ניידים אחרים, מחשבים אישיים, טלוויזיות ומכשירים חדשים נוספים שיפותחו.

התוכנית של AT&T כוללת פתיחה של מרכזים בשלושה אתרים עד סוף השנה – שניים מהם בארצות הברית ואחד מהם בינלאומי, שכאמור – יוקם בישראל ויתופעל בשיתוף עם אמדוקס. שלושת המרכזים יאפשר למדענים ולמהנדסים של AT&T לעבוד ישירות עם יצרני המכשירים, מפתחי האפליקציות וספקי ציוד הרשת, ולהאיץ את הפיתוח של מערכת רחבה, הכוללת שירותים ויכולות שימוש בפס רחב למכשירים ניידים ונייחים עבור משתמשים פרטיים ועסקיים. הם אף יאפשרו למפתחים חיצוניים גישה ישירה למגוון רחב של שירותים ויכולות רשת של AT&T לשם סיוע בפיתוח של יישומים חדשים.

נשיא ומנכ"ל אמדוקס, דב בהרב, אמר במסיבת עיתונאים שנערכה היום (א') בתל אביב, כי המרכז החל כבר לפעול, וכי הוא יגיע למלוא היקפו בסוף השנה. "מדובר בראשון מבין שלושה מרכזים ש-AT&T תקים, כאשר השני יהיה בשיתוף אלקטל-לוסנט (Alcatel Lucent), והשלישי – בשיתוף אריקסון (Ericson).

בהרב הוסיף, כי "אמדוקס עובדת עם AT&T משנת 1985. היינו סטארט-אפ לפני כמעט 30 שנה, וכיום אנחנו חברה שמוכרת בשלושה מיליארד דולרים בשנה, ושותפה אסטרטגית של AT&T, כמו גם של חברות רבות אחרות בעולם. יש לנו את הזכות להשתתף בעיצוב העתיד של התעשייה". לדבריו, "נשמח לעזור לחברות סטארט-אפ לעבוד מול החברות הללו בתכנון המערכות שינהלו את הלקוחות בעתיד, איך מוכרים תוכן בעתיד, עבודה ניכרת המשלבת את המוני ההמצאות בעולם בכלל ובארץ בפרט, למערכת אחת כוללנית עולמית שמאפשרת את העולם החדש הזה – של התוכן והשירותים הדיגיטליים".

ג'ון סטאנקי, נשיא ומנכ"ל חטיבת התפעול של AT&T, אמר, כי "ישראל מתאפיינת בחדשנות, במיוחד בתחומים הרלוונטיים לחברה, בתפר בין השבבים ופרוטוקולי התקשורת. יש לנו כבר פעילות מו"פ בארץ, לאחר שרכשנו את אינטרווייז. עם זאת, הפעילות הזו היא בעיקרה פנימה, לפיתוח מוצרים עבור AT&T עצמה. באמצעות המרכז הזה, החברה פותחת, בפעם הראשונה, את המו"פ שלה כלפי חוץ".

"הגישה השיתופית שלנו לחדשנות, בתוך הארגון ומחוצה לו, היא מרכיב מרכזי בהצלחתה של AT&T. בשל כך הרחבנו את הקשר ארוך הטווח שלנו עם אמדוקס, שיביא להאצת העבודה המשותפת עם מפתחי אפליקציות לפס רחב", אמר ג'ון דונובן, ה-CTO של AT&T. "יש לשתי החברות חזון משותף – של עולם המחובר במגוון רחב של יישומים, שירותים וחוויות, עבור אנשים, בכל מקום שבו הם חיים ועובדים."

בתשובה לשאלת אנשים ומחשבים, אמר דונובן, שמתוקף תפקידו כ-CTO הוא גם האחראי על תפעול המרכז, כי גודלו יוכתב על ידי מספר חברות הסטארט-אפ שיעבוד מול המרכז ומצב הפיתוח שלהן. "ייתכן שחברה תגיע עם מוצר בשל, ואז יהיה צורך רק להתאים אותו לקנה מידה של מפעיל בגודל של AT&T. לעומת זאת, חברה בשלבים מוקדמים יותר אולי תדרוש יותר עבודה. חלק מהאנשים יעבדו במרכז באורח קבע, אחרים יגיעו מהמחלקות השונות של החברה לפי הצורך". דונובן הוסיף, כי "תחום השבבים, ובמיוחד השילוב שלהם בהתקני תקשורת, הם גורמים חשובים ל-AT&T, ואני גם רואה חשיבות בהתמקדות של חברות ישראליות רבות בפרוטוקולי תקשורת לסוגיהם השונים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים