דניאל ארנרייך ייצג את ישראל בצוות מומחי סייבר בינ"ל שהוקם בסינגפור

ארנרייך - יועץ ומרצה בתחום אבטחת סייבר לתעשיה - יצטרף ל-11 מומחים מהשורה הראשונה בעולם

דניאל ארנרייך, יועץ אבטחת סייבר.

דניאל ארנרייך, יועץ ומרצה בתחום אבטחת סייבר לתעשיה ויו"ר הכנס ICS CyberSec 2022 של אנשים ומחשבים, הוזמן להצטרף לפאנל מומחים בינ"ל לתחום הסייבר שהוקם בסינגפור, והוא יהיה הנציג הישראלי בפאנל זה.

ארנרייך יצטרף ל-11 מומחים מהשורה הראשונה בעולם. פאנל המומחים ידון בטכנולוגיות מפתח גלובליות להגנה על מערכות תעשייה, באיומי סייבר מתעוררים, וימליץ על שיטות עבודה לטיפול באתגרים של אבטחת סייבר. ארנרייך ישתתף במפגש המומחים הקרוב, שיתקיים בסינגפור ב-12-13 ביולי 2022, ויכלול ביקורים במפעלים תעשייתיים ובאקדמיה.

"על רקע איומי סייבר ההולכים וגוברים על מערכות בקרה תעשייתיות (ICS), נוצר צורך לחזק את היכולות והמיומנויות של אבטחת הסייבר בסינגפור. לשם כך הוקם פאנל מומחים בינלאומי בתחום אבטחת סייבר למערכות תעשייה", הסביר ארנרייך.

פאנל המומחים לאבטחת סייבר בטכנולוגיה תפעולית, ה-OTCEP (ר"ת Operational Technology Cybersecurity Expert Panel) יאפשר לעוסקים בתחום אבטחת הסייבר בתעשייה, חוקרים וקובעי מדיניות מהמגזרים הממשלתיים, לערב מומחים בעלי שם בינלאומי בייעוץ בתחום.

"בעידוד של הממשלה ותקציבים הולמים, ה-OTCEP של סינגפור יגביר עוד יותר את המאמצים במסגרת תוכנית האב שנועדה לשפר את האבטחה והחוסן של המגזרים הקריטיים והתעשייתיים במדינה", אמר ארנרייך.

תגובות

(2)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. מירי דיסקין, לוס אנג׳לס

    אני מאושרת לקרוא על הצלחתך המתמשכת, דני ארנרייך. איש מוכשר אתה, ומכמניך רבים.

אירועים קרובים