פיוניר ממנה את ג'ון קפלן למנכ"ל משותף

קפלן יוביל את פיוניר - חברת טכנולוגיית התשלומים למסחר מקוון, המספקת פלטפורמת תשלומים וניהול פיננסי למיליוני עסקים ברחבי העולם - לצד סקוט גאליט ● המינוי יסייע להמשך צמיחת החברה לטווח ארוך

מימין לשמאל: ג'ון קפלן וסקוט גאליט, מנכ"לים משותפים, פיוניר.

פיוניר (Payoneer) חברת טכנולוגיית התשלומים למסחר מקוון, המספקת פלטפורמת תשלומים וניהול פיננסי למיליוני עסקים ברחבי העולם, הודיעה באחרונה על מינוי ג'ון קפלן למנכ"ל משותף ודירקטור לצד המנכ"ל הנוכחי, סקוט גאליט.

גאליט וקפלן יובילו את החברה כמנכ"לים משותפים במהלך תקופת מעבר עד סוף 2023, שלאחריה יכהן קפלן כמנכ"ל יחיד וגאליט ימשיך בחברה בתפקיד אסטרטגי.

קפלן מביא איתו ניסיון רב בגידול חברות גלובליות בכלכלה הדיגיטלית, שיעזור לו להמשיך ולהניע את צמיחת החברה, להרחיב את היצע המוצרים של פיוניר ולשרת לקוחות שמרחיבים את עסקיהם בכלכלה הדיגיטלית של היום, הכל בשיתוף פעולה הדוק עם גאליט.

לדברי החברה, "פיוניר היא השותף המוביל בעולם למסחר דיגיטלי, בכל מקום. פיוניר מבטיחה לכל עסק בכל שוק, את הטכנולוגיה, הקשרים והביטחון להשתתף ולפרוח בכלכלה הגלובלית החדשה – מתשלומים ללא גבולות ועד לצמיחה ללא גבולות. מאז 2005, פיוניר מעצבת אקוסיסטם גלובלי אמיתי, כך שכל העולם יוכל לממש את הפוטנציאל הגלום בו. החברה מציעה עולם שלם של הזדמנויות הפתוחות בפניכם, ומניעה צמיחה ללקוחותיה – החל מיזמים קטנים עם שאיפות גדולות בשווקים מתעוררים, ועד למותגים הדיגיטליים המובילים בעולם כמו אמזון, גוגל, וולמארט, Upwork ו-Airbnb".

התאמה לכלכלה העולמית החדשה 

במסגרת מינויו החדש, יוביל קפלן את הארגון העסקי של החברה ואת פונקציות הליבה הארגוניות. גאליט ימשיך לנהל את הפעילויות הכפופות לרגולציה ויוביל את הפונקציות הביצועיות שתומכות בארגון העסקי.

"אני מכיר את ג'ון בפן המקצועי כבר מספר שנים ויש לי הערכה וכבוד רב להישגיו ולערכים שלו. שנינו חולקים חזון משותף לגבי הדרך שבה העולם הדיגיטלי משנה את המסחר הגלובלי, לתרומה ההולכת וגדלה של עסקים קטנים ובינוניים לכלכלה העולמית, וכיצד החברות המוצלחות של היום צריכות להיבנות כשהן שמות את הלקוחות והעובדים במרכז", הצהיר גאליט.

"ההזדמנויות העומדות בפני פיוניר והלקוחות שלנו הן עצומות. הדירקטוריון ואני מאמינים שהעשור הקרוב ידרוש הנהגה טרנספורמטיבית שתתאים להזדמנויות האלה. אני נרגש לחבור עם ג'ון בעת שפיוניר ממשיכה לבנות פלטפורמה המותאמת לכלכלה העולמית החדשה".

קפלן הוא מנהל, משקיע ויזם עם רקורד בהצמחת חברות בכלכלה הדיגיטלית. עד לאחרונה, היה נשיא הפעילות בצפון אמריקה ואירופה של Alibaba.com – היחידה העסקית של b2b בינלאומי של קבוצת עליבאבא. בתפקידו זה הוא סייע להוביל את הטרנספורמציה של היחידה העסקית לאחת מהיחידות הצומחות והרווחיות ביותר של קבוצת עליבאבא.

קפלן הצטרף לקבוצת עליבאבא ב-2017 בעקבות רכישתה של OpenSky, פלטפורמה לעסקים קטנים ובינוניים שהקים בשנת 2009, שאפשרה לעסקי מסחר דיגיטלי קטנים ובינוניים לייעל את יכולות ההפצה שלהן על גבי זירות מסחר.

"אני שמח לקבל את פני ג'ון לפיונר. הוא מנהיג ומנהל מעורר השראה ובעל ניסיון רב בבניית חברות", אמר אבי זאבי, יו"ר החברה. "פיוניר היא מותג גלובלי, שמיליוני עסקים ביותר מ-190 מדינות וטריטוריות נותנים בו את אמונם. הדירקטוריון סמוך ובטוח שג'ון וסקוט יהוו צוות מצוין שימנף את הנכסים והמומנטום הנוכחי, כדי להוביל אותנו לפרק הבא בצמיחה של פיוניר".

פיוניר

פיוניר

"כשהלקוחות של פיוניר מצליחים – קהילות מקומיות משגשגות"

"אני שמח מאוד להצטרף לפיוניר", הוסיף קפלן. "לחברה יש נתונים פיננסיים חזקים, פורטפוליו שירותים מוביל בתעשייה, בסיס לקוחות גלובלי רחב וצומח ואקוסיסטם של שותפויות מהימנות, שלא ניתן לשכפל בקלות. יש לנו את הרוח, היכולת, המותג, הצוות הגלובלי המוכשר והמגוון לשרת עסקים ברחבי העולם, ובכך לייצר ערך לבעלי המניות לשנים רבות קדימה".

"עכשיו הוא הזמן עבורנו להעז אפילו יותר, בעת שאנו ממשיכים לבנות. לכבוד הוא לי לחבור עם סקוט והצוות של פיוניר כדי לעשות בדיוק את זה, ולממש את משימת החברה להביא עולם של הזדמנויות לעסקים בכל גודל, בכל מקום בעולם. הלקוחות של פיוניר הם הלב הפועם של הכלכלה העולמית היזמית. כשהם מצליחים – קהילות מקומיות משגשגות".

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. ירוסלב

    וכמובן מה ששכחו לציין זה שהוא מפטר 200 עובדים.

אירועים קרובים