"ריבוי הרשתות בארגונים מקשה על זיהוי בעיות"

כך אמר גיא אלכסנדר, מנכ''ל אריסטה ישראל, שהסביר: "מדובר ברשתות רבות, המנוהלות ומנוטרות באמצעות כמה פתרונות, אשר אינם מדברים ביניהם" ● לאריסטה מערכת הפעלה אחת לכל תשתית הרשת מוגדרת התוכנה, ושירות ענן

גיא אלכסנדר, מנהל אזורי באריסטה לישראל, יוון וקפריסין.

"ארגונים מכל סוג וגודל נדרשים להתמודד בעולם התקשורת עם הבעיה של רשתות מסוגים שונים – LAN, Wi-Fi ו-WAN. מדובר ברשתות רבות, המנוהלות ומנוטרות באמצעות כמה פתרונות, אשר אינם מדברים ביניהם, אינם מאפשרים זיהוי מהיר של בעיות ופתרונן, ואינם מגינים מפני מתקפות הסייבר, ההולכות ומתרבות. לכן, שכבת הרישות נדרשת ליותר בינה מלאכותית", כך אמר גיא אלכסנדר, מנכ"ל אריסטה (Arista Networks) ישראל.

"החברה", סיפר אלכסנדר, "מתמחה בפתרונות רישות מוגדרי תוכנה לסביבות ענן, עבור דטה סנטרים וקמפוסים. פיתחנו משפחות של מתגי את'רנט בעלי קצב העברת נתונים של 10 ג'יגה בייטים לשנייה – עד 400 ג'יגה בייטים בשנייה. אנו מציעים מערכת הפעלה אחת לכל תשתית הרשת מוגדרת התוכנה, וכן מערכת ניהול בענן".

אריסטה התקינה עד היום יותר מ-50 מיליון מבואות (פורטים) ולה נתח שוק של 20% בשוק הרישות הארגוני, ונתח של 40% במתגי 100 ג'יגה בייטים בשנייה. אריסטה מונה כ-3,000 עובדים והיא חברת ההיי-טק בעלת קצב הצמיחה המהיר ביותר. שווי השוק שלה עבר באחרונה את רף ה-40 מיליארד הדולר. המכירות שלה ב-2021 זינקו ל-2.95 מיליארד דולרים והרווח עמד על 27%. תזרים המזומנים השנתי חצה בראשונה את רף מיליארד הדולר.

2021 – שנת צמיחה משמעותית לסניף הישראלי

"שנת 2021", אמר אלכסנדר, "הייתה מצויינת לסניף הישראלי של החברה. היקף הפעילות שלנו גדל בעשרות אחוזים, מינינו עוד מפיץ ואף הרחבנו פה את מצבת כוח האדם. עשרות אינטגרטורים מטמיעים את מוצרי החברה, ביניהם בזק בינלאומי, סלקום ואואזיס. לחברה יש מאות לקוחות בארץ, ובשנה החולפת נוספו לנו עשרות לקוחות חדשים. היו לנו פרויקטים אסטרטגיים, ביניהם בכלל ביטוח, יס, ובאחד הבנקים".

"בימים אלה", הרחיב אלכסנדר, "אנו נכנסים לשוק העסקים הקטנים והבינוניים. השקנו סדרות חדשות של מתגים, נתבים ונקודות גישה ל-WiFi, המצוידים בפיירוול ומותאמים לחברות מסחריות ולסניפים. כך אותם ארגונים מקבלים אבטחה פנימית מהקופסה, בלא צורך בהתקנת פתרונות אבטחה נוספים". לדבריו, "אנו מציעים לעסקים הקטנים והבינוניים גם שירות ענן חדש, לניהול כל נקודות הקצה.

CUE (ר"ת Cognitive Unified Edge) מאפשר לחברות להאיץ את הפריסה של שירותים חדשים. השירות מוזיל את העלויות ומפשט את המורכבות התפעולית של רשתות באותם ארגונים קטנים ובינוניים ובסניפים. השירות מספק יכולות ניהול בלחיצת כפתור – עם אוטומציה, נראות ואבטחה מלאים".

"בינה מלאכותית היא שם המשחק", אמר אלכסנדר, "ואנו מוסיפים ל-CloudVision – מערכת ניהול הרשתות שלנו – עוד עוד חוכמה, באמצעות יותר מנועי בינה מלאכותית. לא לחינם האנליסטים מכנים אותה ה'מרצדס' לתחום. היא מספקת נראות מלאה של מלוא תשתית נקודות הקצה מממשק אחד. כך, היא מאפשרת למנהלי ה-IT להקצות, להגדיר ולנטר את כל הרשתות – האלחוטיות, הקוויות והמרחביות, לראות את סטטוס האבטחה שלהן, להבחין באירועים ונתונים חשובים ולהגדיר מרחוק תצורות – ממסך שליטה ובקרה אחד".

"לקוחות ארגוניים פונים אלינו", סיכם אלכסנדר, "כי אנו מציעים רשת מונעת-נתונים, כזו שארגונים נדרשים לה כדי לממש את יעדי הטרנספורמציה הדיגיטלית שלהם".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים