סעו לשלום: תכונות חדשות באפליקציית המפות של גוגל ל-iOS

אפליקציית המפות של גוגל ל-iOS זוכה לשדרוג ותוספות במטרה לשפר את חוויית הניווט, ולאפליקציה ייעודית גם ל-Apple Watch

שיפורים באפליקציית המפות של גוגל.

גוגל עדכנה את אפליקציית המפות שלה למכשירי iOS והוסיפה כמה תכונות חדשות לשיפור חוויית הניווט.

לדברי החברה, מפת הניווט כעת מפורטת יותר, במטרה להקל על נהיגה בדרכים לא מוכרות. האפליקציה תציג לנהג רמזורים ותמרורי עצור לאורך הדרך, ופירוט משופר כמו אזורים בנויים ואתרים בעלי עניין.  בערים נבחרות אף יוצג מידע מפורט יותר, כמו סוג הכביש ורוחבו, כולל סימני אמצע ואיי תנועה.

השיפורים הללו ישולבו באפליקציה למשתמשי iOS ו-CarPlay במדינות מסוימות בשבועות הקרובים.

בנסיעות המשלבות כבישי אגרה כחלק מהמסלול, תספק אפליקציית המפות הערכת עלות לפני התחלת הניווט, תוך שקלול גורמים כמו אמצעי תשלום, מנויים של כבישי אגרה והיום בשבוע. האפליקציה תציג לנהג הן מסלול עם כבישי אגרה והן את המסלול שלא כולל אותם, והמשתמשים יוכלו לבחור מסלול ללא כבישי אגרה. מחירי האגרה כוללים 2,000 כבישי אגרה בארה"ב, בהודו, ביפן ובאינדונזיה שיוצגו כבר החודש, ובהמשך גם במדינות נוספות.

בנוסף, בעוד כמה שבועות תוסיף גוגל חוויית Apple Watch חדשה, שתאפשר למשתמשים לקבל את הנחיות הניווט ישירות בשעון באמצעות הקשה על קיצור הדרך של מפות גוגל באפליקציית Apple Watch ולהתחיל ניווט ללא צורך ב-iPhone מחובר. עוד נוספת תכונה בשם "קח אותי הביתה", שנועדה לאפשר קבלת הנחיות ניווט מהירות למיקום מוגדר מראש.

לצד כל אלה, תוסיף גוגל עדכונים אחרים לשיפור חוויית הניווט ב-iOS, כמו הוספת ווידג'ט חדש לנסיעה שסומנה, שיאפשר למשתמשים לראות נסיעות שסומנו בכרטיסייה Go ממש במסך הבית של iOS. הווידג'ט יציג את זמן ההגעה, שעת היציאה לנסיעה הבאה, ואפשרויות של מסלולים בעת נסיעה.

בקרוב מתכננת גוגל גם להוסיף שילוב של אפליקציית המפות ישירות ל-Spotlight, Siri ואפליקציית קיצורי הדרך. לאחר ההגדרה, משתמשים יוכלו לומר "היי סירי, הציגי הנחיות" או "היי סירי, חפשי במפות גוגל" כדי להשתמש בפונקציונליות החדשה. תכונות אלה יתחילו להיות זמינות בחודשים הקרובים, עם פונקציונליות משופרת של Siri שתגיע בהמשך הקיץ.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים