מיקרוסופט מקלה על הגדרת דפדפן ברירת המחדל ב-Windows 11

למרות שהענקית מרדמונד רוצה שמשתמשי מערכת ההפעלה שלה ידבקו ב-Edge - הדפדפן שפיתחה ושמגיע כברירת מחדל ב-OS מתוצרתה - החברה החליטה לסייע גם למי שמעוניין לקבוע למשל את כרום של גוגל כדפדפן המועדף עליו

דפדפן Edge של מיקרוסופט.

מיקרוסופט עושה את כל המאמצים לשכנע את המשתמשים של Windows 11 לדבוק ב-Edge, הדפדפן שלה שמגיע עם מערכת ההפעלה כברירת מחדל. מצד שני, החברה מודעת היטב ללקחי העבר, מתברר שהיא פועלת גם כדי להקל על בחירת דפדפן חלופי עבור מי שמעוניין בכך.

עדכון חדש של Windows 11, שנחת אצל משתתפי הבטא של מערכת ההפעלה המנויים על תכנית Windows Insiders, מציג צעד בכיוון הזה, צעד קטן – אבל אחד שחוסך חיפוש ולחיצות עכבר מיותרות.

באפליקציית ההגדרות הראשית של Windows 11, בדף 'הגדרות המוגדרות כברירת מחדל' של האפליקציות, בעת שבוחרים ברשימה את הדפדפן אשר בו רוצים להשתמש, כרום או אופרה לדוגמה, יופיע כפתור חדש למעלה שלחיצה עליו תהפוך את הדפדפן המסוים לזה שיתפקד כברירת מחדל.

מדובר בדרך קצרה ונוחה יותר מאשר כיום: כניסה ל-'אפליקציות המוגדרות כברירת מחדל', חיפוש ברשימה של האפשרות 'דפדפן אינטרנט', לחיצה על הסמל של Edge, או כל דפדפן אחר שמופיע שם, ואז לבחור מהרשימה ולאשר. דרך אגב, בשני המקרים Edge, אלא אם עושים שינוי באופן ידני, ישמש ככלי לפתיחת קבצי PDF במחשב או בהורדה מהרשת.

העדכון החדש מגיע כמה ימים לאחר שהחברה שוב חטפה ריקושטים בגלל פרסום אגרסיבי של הדפדפן שלה, שמופיע בעת שמשתמשים מנסים להוריד את כרום של גוגל.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים