איזה אמוג'י היה הפופולרי ביותר ב-2021?

פרחים, פנים שמחות, פרצוף עצוב, טיל או קקי - באילו אמוג'ים השתמשנו השנה הכי הרבה ואילו נמצאים בתחתית הרשימה?

איזה אמוג'י אתם הכי אוהבים?

רובנו המכריע (92%, לפי מחקרים) משתמשים באמוג'ים בהתכתבויות שלנו ובפוסטים ברשתות החברתיות. הסמלים האלה מקצרים את ההתכתבויות ולעתים מאפשרים להביע רגשות לא פחות טוב מאשר במילים ובמשפטים. אבל איזה אמוג'י הוא הפופולרי ביותר? התשובה לשאלה הזאת נמצאת אצל Unicode, שהוא אולי הארגון החשוב ביותר בעולם בכל מה שקשור לאמוג'ים.

ובכן, על פי הממצאים של הארגון, את התואר קטף האמוג'י פנים עם דמעות של שמחה (Face with tears of joy), עם 5% מכלל האמוג'ים שהשתמשנו בהם ב-2021. הוא והאמוג'י הבא אחריו ברשימה – של לב – נמצאים בפסגה, הרבה לפני כל האמוג'ים האחרים. בהמשך העשירייה הראשונה נמצאים עוד אמוג'ים שמביעים רגשות חיוביים: מתגלגל על הרצפה וצוחק (ROFL) במקום השלישי, כשאחריו, בין היתר, הסימון של האגודל למעלה, נשיקה עם לב ופשוט חיוך. האמוג'י של הפרצוף הבוכה הוא יוצא הדופן בעשירייה הראשונה, והוא מדורג במקום החמישי.

האמוג'י של הקקי - בח** מקום...

האמוג'י של הקקי – בח** מקום… צילום: אילוסטרציה - BigStock

מה עם אמוג'ים מדוברים אחרים? הסמלון (המילה העברית לאמוג'י) של הפרצוף המחייך עם משקפי השמש נמצא במקום ה-31, הקוף שחוסם את עיניו ב-54 והאמוג'י של הקקי – במקום ה-98 בלבד.

והנה עוד כמה ממצאים מעניינים: האמוג'י של הטיל שעף בשמיים מסמל, על פי מה שהעלו ב-Unicode, התקדמות ותחזית לשינויים בולטים, והוא גם הסמלון הפופולרי ביותר בקטגוריית התחבורה. כמו כן, הזרוע השרירית היא איבר הגוף הפופולרי ביותר והפרפר – החיה שאנחנו הכי אוהבים להשתמש באמוג'י שלה בהתכתבויות. עם זאת, אנחנו משתמשים יותר בסמלונים של פרחים מאשר של בעלי חיים.

האמוג'י שרשם את העלייה הגדולה ביותר בדירוג הוא זה של עוגת יום ההולדת, שזינק מהמקום ה-113 ל-25.

הנתונים השנה לא שונים בהרבה מאלה שנרשמו ב-2019 (Unicode לא פרסם נתונים בסיומה של שנת הקורונה): גם אז הפנים עם דמעות השמחה והלב הגיעו לשני המקומות הראשונים ברשימה, אם כי עם אחוזים גבוהים יותר.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים