שני מנהלי פעילות חדשים מונו במטריקס

יונתן שקד יכהן כנהל פעילות מטריקס Top-Q; ומארק יזגילוב ינהל את פעילות Matrix Networks

מימין לשמאל: יונתן שקד, מנהל הפעילות במטריקס Top-Q; ומארק יזגילוב, מנהל הפעילות של Matrix Networks.

מטריקס הכריזה היום (ב') על מינוי שני מנהלי פעילות חדשים בשורותיה.

מינוי מנהל הפעילות במטריקס Top-Q

יונתן שקד מונה למנהל הפעילות במטריקס Top-Q – המתמחה בפיתוח תוכנה לבדיקות אוטומטיות. במסגרת תפקידו יהיה שקד אמון על הניהול הכללי של הפעילות העסקית והאופרטיבית של Top-Q, במטרה להוביל את Top-Q להישגים חדשים ולבסס את מקומה בתור הספק המוביל של פתרונות אוטומציה.

בעברו שימש שקד כסמנכ"ל המכירות והשיווק בחברת AQUA Software, שלימים נרכשה על ידי קבוצת טופ ולאחר מכן נרכשה בידי מטריקס הפכה להיות מטריקס Top-Q. כמו כן, שימש שקד כמנהל היחידה העסקית של תחום ה-DevOps בחברת Tikal Knowledge. בשנים האחרונות שימש כיועץ עסקי ועבד עם חברות מומחים וסטראט0אפים בעולם התוכנה.

שקד מביא איתו מעל 20 שנות ניסיון בעולמות ההיי-טק וה-IT.

"אני משוכנע שיונתן הוא האדם הנכון במקום הנכון בזמן הנכון, ושביחד עם המנהל הטכנולוגי איתי אגמון ועם כולנו יוביל את Top-Q לשיאים חדשים", מסר זיו מנדל, מנכ"ל ג'ון ברייס וחטיבת מטריקס R&D Services & Offshore.

מינוי מנהל הפעילות של Matrix Networks

מארק יזגילוב הוא המינוי השני. יזגילוב מונה למנהל הפעילות של Matrix Networks, זרוע פעילות התקשורת של מטריקס. זוהי חברת בוטיק, אשר מספקת לארגונים מכלל המגזרים במשק הישראלי קשת רחבה של פתרונות בתחום תקשורת נתונים ותשתיות של יצרני ציוד התקשורת המובילים בעולם.

במסגרת תפקידו יוביל יזגילוב את כלל הפעילות של החברה, ויהיה אמון על בניית האסטרטגיה שלה כדי למצב אותה כשחקן מוביל בתחום התקשורת.

Matrix Networks פועלת בתוך חטיבת אינטגרציה ותשתיות, והיא למעשה שמה החדש של חברת 2Bnet, שנרכשה בעבר על ידי מטריקס. כחלק מתהליך המיתוג מחדש של הפעילות, בחברה צפויים לגייס עשרות עובדים שיחזקו את כוח האדם הקיים.

הייחודיות של Matrix Network מתבססת ראשית על כוח הנדסה מקצועי והבנה עמוקה במתן שירות, שותפות ומערכת יחסים הדוקה עם יצרנים בינלאומיים, וכן יכולת מקצועית לספק פתרונות מתקדמים מקצה לקצה.

יזגילוב נמצא בחברת מטריקס שנה וחצי, בהן מילא את תפקיד מנהל יחידת DataZone, שעוסקת בהפצת פתרונות בתחום הדטה – תפקיד אותו הוא ימשיך למלא גם כעת. עוד קודם לכן היה יזגילוב מנהל תחום מכירות בחברת טלדור תקשורת. ליזגילוב תואר ראשון בכלכלה ומנהל עסקים מהאוניברסיטה הפתוחה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים