הסטארט-אפ הישראלי ולוסיטי נחשף; גייס 22 מיליון דולר

החברה מייצרת סביבות עבודה אישיות למפתחים בלחיצת כפתור ומייעלת את תהליכי העבודה של צוותי פיתוח ● הגיוס בהובלת קרן אינסייט

מייסדי ולוסיטי. מימין לשמאל: טל קין, מנכ"ל; קובי מאירסון, CTO.

הסטארט-אפ הישראלי ולוסיטי (Velocity) פיתח פתרון המייצר סביבות עבודה אישיות למפתחים, שמסתנכרן אוטומטית עם הסביבה המשמשת את הלקוחות ("production") ומייעל את עבודתם של צוותי הפיתוח. החברה, שנחשפה אתמול (ב') לראשונה, הכריזה על גיוס כולל של 22 מיליון דולר – מתוכם 17 מיליון דולר גויסו בסבב A שהושלם כעת.

קרן אינסייט פרטנרס (Insight Partners) הובילה את הגיוס, בו השתתפו גם הקרנות Hetz ו-Greycroft, לצד שורת משקיעי אנג'ל ויועצים שלקחו גם הם חלק בסבב הגיוס – כמו דני גרנדר, מייסד Snyk; נדיר יזרעאל ויבגני דיברוב, מייסדי Armis; פראשנט צ'אנדרסקר, מנכ"ל Stackoverflow; דן פוג'ר, בכיר לשעבר ב-DataDog, אבהינב אסאנה, מנכ"ל Postman, ועוד.

ולוסיטי הוקמה בסוף 2020 ע"י טל קין, מנכ"ל החברה, וקובי מאירסון, סמנכ"ל הטכנולוגיות, שהכירו במהלך שירותם הצבאי ביחידת 8200. קין הוביל פרויקטי פיתוח במספר חברות, והקים את החברה Offline Things, שעסקה בפיתוח ומחקר של מוצרי סייבר, ואילו מאירסון עבד כמנהל פיתוח ב-WeWork והוביל מספר צוותי פיתוח בסטארט-אפים שונים. הפתרון של החברה הושק לאחרונה כגרסת בטא וכבר משמש מגוון חברות וארגונים, לרבות הסטארט-אפים Granulate ו-StreamElements. מטה החברה ממוקם בתל אביב ובו מרוכזת פעילות המחקר והפיתוח.

בשנה הקרובה יגויסו עשרות עובדים בארץ ובארה"ב 

החברה גייסה עד כה 22 מיליון דולר, מתוכם 17 מיליון דולר גויסו בסבב הגיוס שהושלם לאחרונה ו-5 מיליון דולר גויסו בסבב סיד שנערך בדצמבר האחרון. גיוס ההון הנוכחי יאפשר ל-ולוסיטי להמשיך ולהאיץ את הפיתוח של מוצריה, וכן להרחיב את צוות העובדים – החברה, שמעסיקה כיום 13 עובדים, מתכננת לגייס עשרות עובדים בארץ ובארה"ב במהלך השנה הקרובה.

סביבת העבודה של מפתחים, בחברות קטנות כגדולות, הולכת והופכת למורכבת יותר לניהול – כחלק מתהליכי הפיתוח של כל חברה, צוותי פיתוח מייצרים סביבות "production-like", שמאפשרות לעובדים לבצע שינויים ולבדוק אותן מבלי לפגוע בסביבה העיקרית של החברה. לעיתים קרובות, מפתחים נדרשים להמתין עד שיוכלו לפתח ולבדוק תכונות חדשות, כדי לא לפגוע בתהליכים של מפתחים אחרים. העבודה בסביבות משותפות פוגעת ביעילות הצוותים ומבזבזת זמן פיתוח יקר – וכן במקביל דורשת מצוותי ה-DevOps לתחזק סביבות ותשתיות נוספות, במקום להתעסק ב-production.

ולוסיטי פיתחה פתרון שמנתח את ה-production של הלקוחות ומשכפל לכל מפתח סביבת עבודה אישית לפי דרישה – באותה הקלות שהם מייצרים git branch. כך, מפתחים יכולים לבחור מה הם רוצים לפתח או לבדוק באופן נקודתי, ולהחליט מתי הם משלבים את השינויים שלהם עם שאר המפתחים, לפני ההפצה ללקוחות. סביבות העבודה האישיות מסתנכרנות באופן אוטומטי עם סביבת ה-production, וכל שינוי במוצר זמין מיידית גם בסביבות הפיתוח האישיות של שאר המפתחים.

ליצור לעצמו סביבת פיתוח אישית בלחיצת כפתור

הפתרון של ולוסיטי חוסך זמן למפתחים, מייעל את תהליכי העבודה ומקל על שיתופי הפעולה של צוותים בעבודה מרחוק. ניתן להטמיע את הפתרון הטכנולוגי בכל סביבת ענן, והוא מאפשר לכל מפתח ליצור לעצמו סביבת פיתוח משלו בלחיצת כפתור. כל סביבת עבודה מקבלת כתובת URL משלה, אותה ניתן לשתף עם מפתחים אחרים ולקבל פידבק – כך, מפתחים יכולים להימנע מטעויות ושגיאות שעלולות לעלות לחברה מיליוני דולרים, במידה שיגרמו לכשלים מול הלקוחות בסביבת ה-production.

טל קין, מנכ"ל ולוסיטי: "יותר מ-20% מזמנם של מפתחים מתבזבז על בנייה ותחזוק של סביבות פיתוח המדמות את ה-production של הארגון – זמן שהיה יכול להיות מושקע בפיתוח של פיצ'רים חדשים. לכך גם מתווספות עלויות תחזוקה גבוהות ועיכובים בהטמעה של פיצ'רים חדשים. צוותי ה-DevOps של חברות רבות משקיעים חודשים בניסיון לבנות פתרונות פנימיים שיקלו על המפתחים ויחסכו התעסקות מיותרת. המטרה של ולוסיטי היא לספק לחברות סביבת פיתוח זהה ככל שניתן ל-production שלהם – בלחיצת כפתור, כדי שמפתחים יצטרכו להשקיע בכך מינימום מאמץ ויוכלו לנהל את תהליך העבודה שלהם בקלות". 

לוני ג'פה, שותף בקרן אינסייט: "מפתחים רוצים להיות פרודוקטיביים ועצמאיים יותר, ולחברות חשוב לספק ללקוחות שלהם מוצרים איכותיים. הפתרון החדשני של ולוסיטי משכפל את סביבות הפיתוח – וכולם מרוויחים. אנחנו באינסייט נרגשים לקבל את ולוסיטי אל פורטפוליו החברות שלנו, ומצפים להצטרף לצוות המנצח של החברה בעיצומו של תהליך הצמיחה שלהם – מחברת סטארט-אפ, לחברת סקיילאפ".

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. שקרנים- לא נותנים לי להגיב

    לדרוש לבטל את המאגר ביומטרי. הוא חשוף לכל האקר מתחיל וגורם להפצת מידע. לעזור להגנה על אתרים ומוסדות רפואיים על ידי דרישה מכל ספק תוכן לתקום חלק

אירועים קרובים