דיווח: ה-iPhone יזהה תאונת דרכים ויזעיק אוטומטית את כוחות ההצלה

באפל מפתחים תכונה חדשה ל-iPhone ולשעון, המתוכננת להפעלה בשנה הבאה, שתזהה אם המשתמש מצוי בתאונת דרכים ותזעיק אוטומטית את כוחות ההצלה – כך דווח בוול סטריט ג'ורנל

יזהה התנגשות ויזעיק עזרה

באפל מפתחים תכונה חדשה ל-iPhone ולשעון, המתוכננת להפעלה בשנה הבאה, שתזהה אם המשתמש מצוי בתאונת דרכים ותזעיק אוטומטית את כוחות ההצלה – כך דווח בוול סטריט ג'ורנל.

התכונה הזאת קיימת כבר באפליקציית Personal Safety במכשירי Pixel של גוגל, כמו גם בשירותים שונים של מכוניות מחוברות בהם OnStar של GM, שירות Starlink של סובארו ו-Uconnect של פיאט קרייזלרר. עם זאת, מכוניות רבות הנוסעות היום בכבישים לא מצוידות בתכונות קישוריות כלשהן, כך שתכונה מעין זו תסייע לנוהגים בהן להזעיק עזרה במקרה שנקלעו לתאונת לנהגים – בתנאי שה-iPhone שלהם מצוי בקרבתם.

פיתוח תכונת הזיהוי של תאונות ב-iPhone במקביל למערכת ה-CarPlay של אפל, המותקנת במכוניות חדשות רבות, מחזק שמועות שפורסמו בעבר על פרויקט של החברה בשם IronHeart, שמטרתו לחבר את ה-iPhone למערכות המכונית באותה שיטה שבה אפליקציית HomeKit שלה שולטת על אביזרי בית חכם, כמו רמקולים ותאורה. בנוסף, אפל לבטח מתכוונת לפתח זאת לערוץ הכנסות נוסף. GM למשל, זוכה להכנסות שנתיות של שני מיליארד דולר משירות OnStar שלה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים