שלושה מינויים בכירים חדשים בהנהלת ארטליסט

החברה מינתה את עמית אשכנזי לסמנכ"ל אסטרטגיה ראשי; את אורית בר-ניב למנהלת פלטפורמת Motion Array; ואת אסף יניב למנהל פלטפורמת Artgrid

מימין: אורית בר-ניב, מנהלת מערך התנועה; עמית אשכנזי, סמנכ"ל אסטרטגיה ראשי; ואסף יניב, מנהל תחום הצילומים בארטליסט.

חברת הקריאייטיב והטכנולוגיה ארטליסט (Artlist) – המספקת ליוצרי תוכן ברחבי העולם תוכנות חדשניות לעריכת וידיאו ותמונה, בנוסף ליותר מ-860 אלף מדיות דיגיטליות עם רישיון גלובלי ייחודי שמכסה את כל סוגי תכני הווידיאו – הודיעה על מספר מינויים חדשים בהנהלתה, בהמשך לצמיחה וההתרחבות המשמעותית של החברה בשנה האחרונה.

המינויים החדשים כוללים את עמית אשכנזי, שהיה סגן נשיא אסטרטגיה עסקית בפייבר (Fiverr) ומונה ל-סמנכ"ל אסטרטגיה ראשי בחברה; את אורית בר-ניב, שניהלה צוות קריאייטיב בוויקס (Wix) לאחר שנים בעולם הפרסום, אשר מונתה למנהלת פלטפורמת Motion Array; ואסף יניב, שהקים את מחלקת הוידאו והקריאייטיב בקלטורה (Kaltura) והופיע ב-מיומנה, שמונה למנהל פלטפורמת Artgrid.

מינוי עמית אשכנזי 

אשכנזי, המשמש גם כ-Venture Partner ב-Cerca Partners וכיועץ (Advisory Board Member) ב-Guesty, היה, כאמור, סגן נשיא לאסטרטגיה עסקית בפייבר, שם הוביל וניהל את היוזמות האסטרטגיות של החברה, פיתוח עסקי ו-M&As (מיזוגים ורכישות). כמו כן, אשכנזי היה שותף בקרן ההון Viola Growth, המתמקדת בהשקעה בחברות טכנולוגיה ישראליות בשלבי הצמיחה הפועלות בעולם, שם הוביל מספר השקעות וכיהן כחבר דירקטוריון בחברות טכנולוגיה דוגמת GlassesUSA.com. אשכנזי, שהיה בעברו מוזיקאי, הרגיש חיבור מיידי לעולמות התוכן של ארטליסט, ובמסגרת תפקידו כסמנכ"ל אסטרטגיה בחברה ינהל את מנועי הצמיחה האורגניים והלא-אורגניים שלה, יוביל את אסטרטגיית החברה ויעסוק גם בפיתוח עסקי, מכירות ושותפויות גלובליות שונות.

מינוי אורית בר-ניב 

בר-ניב, אשת שיווק וקריאייטיב שהחלה את דרכה בעולם הפרסום לפני 12 שנים, עבדה עם המותגים הגדולים בארץ והובילה קמפיינים זוכי פסטיבל קאן. לפני חמש שנים הייתה בין אנשי הקריאייטיב הראשונים שעשו מעבר להיי-טק, והצטרפה לצוות הקריאייטיב ב-וויקס, שם ניהלה את הצוות והובילה קמפיינים אסטרטגיים בינלאומיים שפעלו להרחיב את נתח השוק של החברה, בין היתר עם ג'יי פארו, כוכב SNL (ר"ת  Saturday Night Live star) לשעבר, קבוצת הכדורגל הברזילאית פלמינגו ועוד. במסגרת תפקידה בארטליסט מנהלת בר-ניב את פלטפורמת Motion Array, הכוללת למעלה מ-650K טמפלטים, פריסטים, תוספים, מעברי וידיאו ואנימציות גרפיקה מוכנות לתוכנות עריכת וידיאו, ואחראית על ניהול הצוות ומהלכים לפיתוח והרחבת הפלטפורמה.

מינוי אסף יניב

יניב, איש מדיה וקריאייטיב שהחל דרכו בתחום כשהופיע עם הקאסט הבינלאומי של להקת מיומנה במשך כשבע שנים ברחבי העולם, ויצר תוכן מוזיקה ווידיאו למערך השיווק של הלהקה, המשיך בעולמות הווידיאו כשיצר תכנים לחברות טק שונות, ובתפקידו האחרון הקים את מחלקת הווידיאו והקריאייטיב של חברת קלטורה. עם הרקע הרחב והניסיון האמנותי והקריאטיבי העשיר של אסף, הוא מונה לנהל ב-ארטליסט את הצוות והתוכן של פלטפורמת ה-Footage של החברה, Artgrid, הכוללת מגוון קטעי וידיאו איכותיים לשימושם של יוצרי תוכן, ויעסוק בבניית תהליכים חוצי-פלטפורמה והרחבת הקטלוג באמצעות הפקות מקור פנימיות ואמנים חיצוניים.

איציק אלבז, מנכ"ל משותף של ארטליסט. צילום: יח"צ

איציק אלבז, מנכ"ל משותף של ארטליסט. צילום: יח"צ

איציק אלבז, מייסד ומנכ"ל משותף ב-ארטליסט: "חודשים ספורים לאחר שצירפנו לשורותינו אנשי ונשות מקצוע בכירים מהחברות המובילות בשוק ההיי-טק, אנו שמחים ונרגשים לצרף מנהלים ומנהלות נוספים, שממשיכים את תהליך הצמיחה וההתרחבות של ארטליסט בשנים האחרונות. ישנה חשיבות גדולה עבורנו בבניית הון אנושי, מקצועי ואיכותי, שמאפשר לחברה להמשיך לנקוט בצעדים אסטרטגיים משמעותיים התומכים בהתפתחותה המהירה של החברה, ואנו מאמינים שיחד, ארטליסט תהפוך להיות חלק בלתי נפרד מתהליך היצירה של כל יוצר תוכן בארץ ובעולם".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים