קבוצת מיחשוב הקימה אתר לניהול פעיליות הפצה בחברת כמיפל; ההיקף הכספי: 300 אלף שקלים

מדובר במערכת אקסטרא-נט שבאמצעותה מזינה החברה את כל הנתונים על לקוחותיה ומזמינה עבורם שירותי הפצה, בהם מסירת חבילה, החזרה ואיסוף שיק ● עבור כל פעילות מופקת מדבקת ברקוד, ומרגע הזמנת השירות, הדבר משתלב אוטומטית במנגנון ניהול קווי ההפצה של כמיפל, מאיסוף החבילה ממחסן החברה ועד למסירתה ללקוח הסופי

קבוצת מיחשוב השלימה פרויקט להקמת אתר TPL (ר"ת Third Part Logistics) בכמיפל, המאפשר לחברה לנהל פעילות של הפצת מוצרים עבור לקוחותיה. היקף הפרויקט עומד על 300 אלף שקלים.

מדובר במערכת אקסטרא-נט שבאמצעותה מזינה החברה את כל הנתונים על לקוחותיה ומזמינה עבורם שירותי הפצה, בהם מסירת חבילה, החזרה ואיסוף שיק. עבור כל פעילות מופקת מדבקת ברקוד, ומרגע הזמנת השירות, הדבר משתלב אוטומטית במנגנון ניהול קווי ההפצה של כמיפל, מאיסוף החבילה ממחסן החברה ועד למסירתה ללקוח הסופי. יוזם פעילות ההפצה יכול לעקוב, באמצעות האינטרנט, על מיקום החבילה בכל שלב וכן לצפות בחתימת הלקוח שנקלטה במסופון של הנהג.

לדברי מרית מצליח קליין, מנהלת אגף פיתוח תוכנה בקבוצת מיחשוב, "יתרונה הגדול של המערכת הוא השילוב שלה כמודול מובנה בתוך תוכנת Profit ERP של קבוצת מיחשוב, המשרתת את כמיפל מזה שנים רבות. שילוב זה מונע כפילויות ומפשט מאד את הבצוע והשליטה על כל התהליך".

לדברי יוסי אוסטריונג, מנמ"ר כמיפל, "החברה החליטה לעסוק בפעילות הפצה של חברות חיצוניות מתוך רצון לנצל את מנגנון ההפצה הקיים ממילא בחברה, ומשרת את הפעילויות הפנימיות שלה, כגון: הפצה של סחורות לבתי מרקחת, בתי חולים, קופות חולים ועוד". הוא הוסיף, כי "בשלב הבא צפויה המערכת לנהל את ההסכמים עם החברות ולהפיק, באופן אוטומטי, את החיוב עבור שירותי ההפצה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים