ה-"עיצוב" החדש של פלייטיקה: רכשה חברת הום דיזיין ב-600 מיליון דולר

הנרכשת היא Reworks Oy, חברה מפינלנד שפיתחה את אפליקציית Redecor לעיצוב הבית ● 400 מיליון דולר ישולמו במזומן והיתר – בתלות ב-EBIDTA של הנרכשת ב-2022

רוברט אנטוקול, מנכ"ל ומייסד פלייטיקה. צילום: אוהד רומנו

ענקית המשחקים הישראלית פלייטיקה מתרחבת לתחום עיצוב הבית: היא הודיעה היום (ד') על רכישת חברה בתחום ההום דיזיין תמורת 600 מיליון דולר.

הנרכשת היא Reworks Oy, חברה פינית שמושבה בהלסינקי. היא פיתחה את האפליקציה Redecor (בתרגום חופשי – עיצוב מחדש), שמשלבת את עיצוב הבית עם עולם הגיימינג, והיא מדורגת שנייה בעולם בתחומה. הרכישה תתבצע בשתי פעימות: כעת רוכשת פלייטיקה כ-80% מהחברה תמורת 400 מיליון דולר במזומן. בפעימה השנייה, היא תרכוש את 20% הנותרים תמורת עד 200 מיליון דולר, בהתבסס על ה-EBITDA של Reworks לאורך 2022. במידה שרף ה-EBITDA לא יושג ב-2022, פלייטיקה תרכוש את 20 האחוזים הנותרים ממניות Reworks תמורת דולר אחד בלבד.

בפלייטיקה מבקשים למנף את המומחיות שלה ב-Live-ops, עיצוב מסמכים (גיים דיזיין) ואת פלטפורמת הטכנולוגיה Boost לטובת צמיחה נוספת של משחק ה-Redecor.

רכישה זו היא השמינית במספר שפלייטיקה מבצעת בעולמות המובייל וה-IP מאז שהיא הוקמה ב-2010. החברה נמצאת בתקופה האחרונה בתנופה: בתחילת השנה היא יצאה להנפקה בסך של 11.7 מיליארד דולר, ביוני היא הודיעה על גיוס של מעל 100 עובדים ובחודש שעבר דיווחה על תוצאות כספיות טובות, עם עלייה בהכנסות ומעבר לרווח נקי.

רוברט אנטוקול, מייסד, מנכ"ל ויו"ר פלייטיקה, אמר כי "שוק עיצוב הבית ממשיך להתרחב לערוצים דיגיטליים. כעת, עם רכישת Reworks Oy, אנחנו נכנסים לשוק זה על מנת לבסס בו את מעמדנו. אפליקציית Redecor מספקת חוויה מדהימה לכל חובבי העיצוב. הרכישה מקדמת את אסטרטגיית הצמיחה של פלייטיקה תוך שהיא תספק לה קהילה גדולה ומעורבת של חובבי עיצוב, וכן היא מאופיינת בדמוגרפיה הדומה לבסיס המשתמש הקיים, שאותו פלייטיקה מכירה היטב".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים