פלייטיקה מגייסת מעל 100 עובדים ופותחת "אקדמיה" להכשרת מועמדים

החברה מחפשת עובדים בתחומי הטכנולוגיה, האנליזה, ניהול המוצר, המוניטיזציה והשיווק, ופתחה לצורך כך בקמפיין שלטי חוצות ודיגיטל

הקמפיין של פלייטיקה ליד מחלף גלילות. צילום: יח"צ

פלייטיקה ממשיכה להתרחב: חברת המשחקים הישראלית הודיעה כי היא מגייסת בימים אלה מעל 100 עובדים בארץ בתחומי הטכנולוגיה, האנליזה, ניהול המוצר, המוניטיזציה והשיווק. המהלך מלווה בקמפיין חוצות ודיגיטל בהשתתפות עובדי החברה, תחת המסרים Life needs Play (החיים צריכים משחקים) ו-Infinite ways to Play (יש דרכים אינסופיות לשחק).

בנוסף לגיוס מועמדים מנוסים, החברה מציעה מסלולי הכשרה למקצועות הליבה למועמדים ללא ניסיון בתעשייה, במסגרת מה שהיא מכנה "האקדמיה של פלייטיקה". המטרה היא לגייס לחברה עובדים מרקעים מגוונים. האקדמיה מציעה מסלולי הכשרה מרוכזים למקצועות הליבה של פלייטיקה, כאמור – למועמדים ללא ניסיון קודם בעולמות הגיימינג, אך בעלי פוטנציאל גבוה להצלחה. מי שמאותר.ת לאקדמיה מקבל.ת תשלום מהיום הראשון ומיועד.ת לתפקיד בחברה בתום מסלול ההכשרה.

בפלייטיקה, שהונפקה בנאסד"ק לפני כחצי שנה לפי שווי של מעל 11 מיליארד דולר, ומעסיקה בישראל יותר מ-850 עובדים, מציינים ש-10% מהמשרות הפתוחות בה מוצעות למועמדים ללא ניסיון רלוונטי מקדים. התאמתם לתפקידים אלה נעשית באמצעות מבחנים לאיתור קריאטיביות ופוטנציאל אישי.

יעל יהודאי, סמנכ"לית משאבי האנוש של פלייטיקה, ציינה כי "תעשיית הגיימינג היא תעשייה טכנולוגית צעירה וצומחת. פלייטיקה מציעה למועמדים הזדמנות להיכנס לחברה גלובלית ומובילה בתחומה, עם טכנולוגיה מתקדמת, הזדמנויות השפעה ואתגר מקצועי, המפתחת טאלנטים בתחום".

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים