רנית זקצר, CTO מטריקס: "רק ניהול נכון יהפוך אוסף של שרתים וירטואליים לענן אמיתי"

"ארגונים רבים המיישמים וירטואליזציה לא תמיד מבינים את ההבדל בינה לבין מיחשוב ענן", הסבירה זקצר במסגרת כנס שערכו מטריקס ו-BMC ● לדבריה, "גישת ה-BSM מאפשרת ליצור ענן גמיש, שאינו נעול על סביבות וירטואליות ספציפיות"

"ארגונים רבים המיישמים וירטואליזציה לא תמיד מבינים את ההבדל בינה לבין מיחשוב ענן. הם סבורים שהם כבר עוסקים בענן, אולם יש הבדל אחד גדול – ללא ניהול נכון, יש לנו אוסף של שרתים וירטואליים, שקשה מאוד לטפל בהם; רק ניהול נכון, בין היתר בגישת ה-BSM, הופך את המערכת לענן אמיתי", כך אמרה רנית זקצר, CTO מטריקס. זקצר דיברה במסגרת כנס "Wining The Cloud and the Virtualization War", שערכו הבוקר (ג') מטריקס ו-BMC בהפקת אנשים ומחשבים.

"למעשה, מדובר בשלב נוסף באבולוציה של הווירטואליזציה, שהחלה ביישומים צדדיים והגיעה לתשתית המלאה של הארגון. כיום, מחלקת ה-IT צריכה לספק ללקוחותיה בתוך הארגון IT as a Service . משמעות הדבר היא, שלצרכנים יש גישה למשאבים באמצעות ממשקים, בכפוף להרשאות ומדיניות הגישה הארגוניות, ויש להם אפשרות להגדיר ולצרוך משאבי מחשוב ללא התערבות ה -IT", אמרה זקצר.

צילום ועריכת וידיאו: עדי רמלר

לדבריה, גישת ה-BSM מאפשרת ליצור ענן גמיש, שאינו נעול על סביבות וירטואליות ספציפיות, ויודע גם להתמודד עם תשתיות פיזיות. "המערכת מסוגלת לטפל בכל מחזור החיים של הענן, ויעודה המרכזי הוא לנהל אותו 'במשרה מלאה', ולא כתוצר צדדי של הווירטואליזציה", אמרה זקצר.

"מיחשוב ענן הוא מהפכה אבולוציונית שלא תתרחש ביום אחד וללא קשיים; אבל היא בטוח שהיא תתרחש, ולכן כדאי לאנשי ה-IT לנהל את התהליך במקום להיגרר אליו. ל-BSM יש תפקיד מרכזי בכל ארגון שרוצה להקים ענן", סיכמה זקצר.

שי עובדיה, CTO בחטיבת ניהול המערכות של מטריקס, הסביר, כי "פתרונות ה-BSM מאפשרים לבצע ניהול מלא של מחזור החיים של הענן – מהקמתו ועד הגריטה. ניהול מחזור החיים נעשה בצורה אחידה ובהתאם למדיניות Provisioning, והוא מבטיח שכל השירותים עוברים תוך תיעוד מלא של התהליך ואינטגרציה למערכות הניהול. בנוסף, מספק ה-BSM לענן ניהול אחיד של רכיבים וירטואליים, פיזיים, ציבוריים ופרטיים."

לדברי עובדיה, השרתים, הרשת, היישומים, פתרונות אבטחת המידע ומערכות הניהול הארגוניות – כולם מנוטרים באופן אוטומטי. כמו כן, כלי ה-BSM של BMC מספקים לארגון מידע מדויק ואמין, כך שניתן לצפות בתמונה עדכנית של נתונים על מנת לקבל החלטות.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים