גיוס ענק של חצי מיליארד ד' לקונטנסקוור, שמנתחת נתוני חוויית משתמש

החברה האמריקנית רכשה בשנת 2019 את קליקטייל הישראלית, ומאז הרכישה הכפילה את מצבת העובדים, ש-150 מהם יושבים במרכז הפיתוח שלה ברמת גן ● בשנה הקרובה מתכוונת להכפיל את מצבת כוח האדם המקומית

מימין:שלומי חגי, מנהל הכספים הראשי של החברה, וג'ונתן צ'רקי, מייסד ומנכ"ל קונטנסקוור. צילום: קונטנסקוור

חברת קונטנסקוור (Contensquare), הפועלת בתחום ניתוח נתוני חוויית משתמש דיגיטלית, הכריזה היום כי גייסה 500 מיליון דולר (Series E)  בהובלת  SofatBank Vision Fund 2, אשר הצטרפה למשקיעי החברה Eurazeo, Bpifrance, KKR ,Canaan ,Highland Europe וקרנות המנוהלות על ידי BlackRock, רובם השתתפו בסבב הגיוס הנוכחי. בנוסף להשקעה, קונטנסקוור תיעזר בניסיון הרחב של סופט-בנק (SoftBank) בפיתוח חברות באסיה, ולדירקטוריון החברה יצטרף מייקל קומבס, נשיא SoftBank Group International. שווי החברה כ-2.8 מיליארד דולר.

קונטנסקוור תשתמש בגיוס הנוכחי על מנת להמשיך את פיתוח הפלטפורמה הטכנולוגית של החברה ותתמקד בתחום הבינה המלאכותית. המימון ישמש גם לצמיחה המשמעותית של החברה בכוח אדם, להתרחבות הגיאוגרפית ולרכישה ומיזוג של חברות נוספות.

קונטנסקוור היא חברה אמריקנית, אך יש לה קשר ישראלי חזק. בשנת 2019 היא רכשה את קליקטייל (Clicktale) הישראלית, ועל פי גורמים המעורבים בנושא, הרכישה היא אחת הסיבות לצמיחתה המהירה, כי מאז הרכישה ועד היום החברה הממוזגת הכפילה את מצבת העובדים שלה מ-300  ליותר מ-800 עובדים, כאשר יותר מ-150 מעובדיה יושבים במשרדים ברמת גן. לחברה כיום פריסה בינלאומית בפריס, לונדון, ניו יורק, סן פרנסיסקו, תל אביב, טוקיו וסינגפור. בשנה הקרובה מרכז הפיתוח הישראלי צפוי להכפיל את מצבת כוח האדם המקומית.

הפלטפורמה של קונטנסקוור מנתחת את ההתנהלות של לקוחות באמצעות מיליארדי אתרים אנונימיים ופעולות המבוצעות בטלפון ובאפליקציות. החברה הופכת את המידע להמלצות אינטליגנטיות להגדלת יחסי ההמרה ורווחיות האתר. הצלחת הפלטפורמה מבוססת על שילוב של מידע על חוויית המשתמש הדיגיטלית, הערכת המוצר וביצועי החברה, והיא הפלטפורמה היחידה המספקת לחברות תובנות ישימות. הפלטפורמה משמשת כיום לקוחות כמו במוו (BMW), גוצ'י (Gucci) איקאה, מיקרוסופט (Microsoft) ורבים נוספים, המאפשרים לתובנות שמספקת החברה למצב מחדש את חוויית המשתמש הדיגיטלית של לקוחותיהם. הפלטפורמה פועלת בצורה המכבדת את חוקי הפרטיות הרלוונטיים, כמו ה-GDPR של האיחוד האירופי והCCPA של קליפורניה.

שלומי חגי, מנהל הכספים הראשי של החברה והמנכ"ל בעבר, ציין, כי "השנה האחרונה הביאה לצמיחה אדירה בפעילות החברה הגלובלית בשל תהליכי הדיגיטיזציה המואצים שחווינו בעולם. ההשקעה הנוכחית היא הבעת אמון בפעילות ובחזון של החברה, ותסייע לנו לחדירה אגרסיבית לשוקי העולם בכלל ולשוק האסייתי בפרט".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים