בזק בינלאומי תספק שירות ללקוחותיה באמצעות צ'אט באינטרנט

במקום להתקשר, לשלוח פקס או לכתוב אי-מייל, יוכלו לקוחות ספקית האינטרנט לצ'וטט עם נציגי השירות והתמיכה ● השירות יינתן בחינם, הן למגזר הפרטי והן למגזר העסקי ● ללקוחות הפרטיים הוא יהיה זמין עד חצות

ספקית האינטרנט בזק בינלאומי תקים מוקד צ'אט אינטרנטי, שבו יוכלו לקוחותיה לקבל שירות ותמיכה טכנית מנציגי החברה. החברה השיקה צ'אט ללקוחותיה הפרטיים בלבד כבר לפני חמישה חודשים, אולם עתה היא מרחיבה את השירות גם למגזר העסקי. בבזק בינלאומי טוענים, כי הבינו שהצ'אט תורם ללקוח בהתקשרותו עם החברה.

בצ'אט, שיינתן בחינם, תהיה ללקוחות האפשרות לקבל מידע שעד עתה יכולים היו לקבלו רק דרך הטלפון, הפקס או האי-מייל. במסגרת זו, הם יוכלו לברר פרטים על המנוי שלהם, לעדכן שירותים, לשדרג מהירויות, להצטרף למבצעים, לשלם חובות, לברר חשבוניות ואף לקבל קבצים ומסמכים מבזק בינלאומי. הצ'אט יהיה זמין ללקוחות העסקיים עד 20:00, וללקוחות הפרטיים – עד חצות.

לקבלת השירות, יכולים הלקוחות לפנות לחברה און-ליין, דרך אתר האינטרנט שלה. השימוש במערכת החדשה אינו מצריך התקנה של תוכנה כלשהי במחשב הלקוח.

ערן קריסטל, סמנכ"ל שירות הלקוחות בבזק בינלאומי, אמר, כי "אנו גאים לאפשר לכלל לקוחותינו את מעגל רחב של אפשרויות להתקשרות ולקבלת שירות".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים