מטריקס הטמיעה מערכת BPM של PNMsoft בהזרע ג'נטיקס; ההיקף: מאות אלפי שקלים

המערכת עתידה לסייע בניהול, מעקב ובקרה אחר תהליכי תכנון, פיתוח ושיווק המוצרים שאותם הזרע ג'נטיקס מפתחת ומשווקת ברחבי העולם ● כמו כן, היא תסייע לחברה, בין היתר, להשיג מוטת שליטה רחבה בכל תהליך תכנון מוצריה, התאמתם לשוק היעד, מעקב אחר הפיתוח ואבטחת האיכות וכן ניהול הסיכונים בפרויקט

חטיבת מוצרי התוכנה של מטריקס וחברת PNMsoft ביצעו פרויקט ליישום מערכת ניהול התהליכים העסקיים Sequence של PNMsoft בחברת הזרע ג'נטיקס. היקף הפרויקט נאמד במאות אלפי שקלים.

המערכת עתידה לסייע בניהול, מעקב ובקרה אחר תהליכי תכנון, פיתוח ושיווק המוצרים שאותם הזרע ג'נטיקס מפתחת ומשווקת ברחבי העולם. כמו כן, היא תסייע לחברה, בין היתר, להשיג מוטת שליטה רחבה בכל תהליך תכנון מוצריה, התאמתם לשוק היעד, מעקב אחר הפיתוח ואבטחת האיכות וכן ניהול הסיכונים בפרויקט.

בין היתר, ינוהלו באמצעות המערכת נכללים תהליכי פיתוח הזרעים, החל משלב הייזום דרך השלבים השונים של בניית תוכנית עסקית, מחקר, פיתוח וייצור ותהליכי אבטחת האיכות, וכלה בניהול הסיכונים ובניהול התהליכים האדמיניסטרטיביים המשרתים את עובדי הזרע.

ניר רכב, מנהל האפליקציות בחברת הזרע ג'נטיקס, אמר, כי "מערכת Sequence BPM תהווה פלטפורמה מרכזית לניהול כל התהליכים אצלנו ותהווה מרכז שליטה ארגוני בתחום הפרויקטים. המערכת תאפשר לנו קונסולידציה של תהליכים ארגוניים הנפרשים על מגוון אתרים ומבוססים על מספר מערכות ארגוניות". לדבריו, "הזרע ג'נטיקס תשיג החזר השקעה באמצעות היכולת לפתח מוצרים ממוקדי שוק, עם יעדי זמן מסודרים, בנוסף לשליטה בסיכונים בפיתוח והפסדים העלולים לנבוע מהם. היא תאפשר השגת חסכון של עד 50% בזמן פיתוח ותחזוקה של מערכות IT התומכות בתהליכים אלה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים