HP הרחיבה את היקף הקריאה להחזיר לה סוללות של מחשבים נישאים

החברה הוסיפה לרשימה עוד 54 אלף יחידות, מחשש שהן עלולות להתחמם יתר על המידה, עד כדי סכנות להתלקחות, שריפה וכוויות למשתמשים ● כדי למנוע סיכונים, ממליצה HP ללקוחות להפסיק מיד את השימוש בערכת הסוללות שברשותם ולבדוק אם היא נכללת בקריאה בחזרה

HP הרחיבה את קריאתה להחזיר לה סוללות ליתיום-יון של מחשבים נישאים ברחבי העולם, והוסיפה לרשימה עוד 54 אלף יחידות. זאת בשל חשש שהסוללות, מתוצרת סין, עלולות להתחמם יתר על המידה, עד כדי סכנות להתלקחות, שריפה וכוויות למשתמשים.

הקריאה המקורית פורסמה במאי 2009 וכללה 70 אלף יחידות. החברה פרסמה אותה בעקבות שני דיווחים נפרדים על התחממות יתר והתלקחות שריפה שגרמה נזק קל לרכוש. איש לא נפגע במקרים אלה. מאז התקבלו ב-HP עוד 38 דיווחים על התחממות יתר של סוללות, וגם במקרים אלה נגרם רק נזק קל לרכוש – על פי הרשות האמריקנית לבטיחות מוצרי צריכה.

הקריאה מתייחסת לדגמים שיוצרו בין החודשים אוגוסט 2007 למרס 2008, ונמכרו בחנויות אלקטרוניקה ומחשבים ברחבי העולם, וכן באתר האינטרנט של HP. כדי למנוע סיכונים, ממליצה HP ללקוחות להפסיק מיד את השימוש בערכת הסוללות שברשותם ולבדוק אם היא נכללת בקריאה בחזרה.

הרשימה המלאה של הדגמים, כולל טווחים של מספרים סידוריים, מופיעה כאן.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. איתי

    זה קרה גם למחשב שלי!! HP PAVILION DV-2700.. המחשב מתחמם בטירוף ולוח האם נשרף לי פעמיים כבר!!! אם HP ישראל לא יציעו חלופה זהה, לא אשתמש במוצריהם יותר לעולם

אירועים קרובים