אחרי 11 שנים בתפקיד: מנכ"ל נוטניקס, דיראג' פאנדי, פורש

פאנדי הודיע על פרישה כדי להתמקד בקריאה, כתיבה וחיי משפחה ● נוטניקס פרסמה תוצאות כספיות טובות והודיעה על השקעה של 750 מיליון דולר מקרן ביין קפיטל - מה שהזניק את המניה שלה בכ-30%

דיראג' פאנדי, מייסד במשותף והמנכ''ל הפורש של נוטניקס. צילום: ניב קנטור

המנכ"ל והמייסד במשותף של נוטניקס, דיראג' פאנדי, הודיע בסוף השבוע על פרישתו מהתפקיד לאחר 11 שנים בתפקיד. טרם ברור מי יחליף אותו בתפקיד והחברה הקימה ועדה לאיתורו.

ההודעה נמסרה במקביל לפרסום התוצאות הכספיות של החברה, שהיו טובות ברבעון האחרון של שנתה הכספית ומעורבות בשנה כולה. כך או כך, התוצאות עקפו את התחזיות – הן של האנליסטים והן של החברה עצמה. כמו כן, נוטניקס הודיעה כי קיבלה באחרונה השקעה של 750 מיליון דולר מקרן ביין קפיטל. כתוצאה מכך, מניית החברה זינקה בנסדא"ק ביום ו' האחרון בכ- 30%.

פאנדי אמר כי "הייסוד במשותף והניהול של נוטניקס ב-11 השנים האחרונות היו הניסיון המספק ביותר עברוי לאורך הקריירה שלי. מובלים על ידי החזון של הפיכת תשתיות ה-IT לכה פשוטות, עד כדי בלתי נראות, בנינו חברה בולטת בעולם הענן בכלל ובעולם הענן ההיברידי בפרט".

"אין ספק שאתגעגע לקשר היומיומי עם צוות החברה, אך העבודה מהבית בחודשים האחרונים לצד משפחתי הייתה חוויה שמילאה אותי. אני מצפה לבלות יותר זמן עם הילדים שלנו ולאפשר לעצמי את הזמן והגמישות לקרוא ולכתוב, וללמוד אודות תחומים חדשים – דבר שהיה בלתי אפשרי בזמן כהונתי כמנכ"ל במשרה מלאה", הוסיף.

לפני שייסד את נוטניקס, פאנדי שימש כסמנכ"ל הנדסה באסטר דטה (כיום טרה-דטה), שם הוא בנה מאפס את צוות ההנדסה ואת המוצר של החברה. לפני כן הוא כיהן כמנהל קבוצת האחסון של בסיס הנתונים של אורקל, אקסה דטה, ורשם פטנטים רבים בתחום זה. פאנדי קיבל במהלך הקריירה שלו פרסים רבים, בהם מטעם דל ויזם השנה של ארנסט אנד יאנג. יצוין כי במהלך כהונתו כמנכ"ל נוטניקס, הוא הגיע לישראל לכנסים שערכה החברה, בהפקת אנשים ומחשבים.

עליות בהכנסות – הן בשנה והן ברבעון

הדו"חות הכספיים שפרסמה נוטניקס מראים כי במהלך הרבעון המדווח הגיעו ההכנסות שלה ל-327.9 מיליון דולר – עלייה של 9% בהשוואה לרבעון המקביל בשנה הכספית 2019, וההפסד הנקי פחת ב-25.33% ל-79 מיליון. ההכנסות בשנה הכספית כולה עלו בכ-6% ל-1.3 מיליארד דולר, ולעומת זאת ההפסד הנקי זינק ב-70.7% ל-465.8 מיליון.

בנוסף לתוצאות הטובות, לפחות בסעיף ההכנסות, נוטניקס הודיעה, כאמור, כי קיבלה השקעה של 750 מיליון דולר מקרן ההשקעות הפרטית ביין קפיטל, במסגרת רכישת אגרות חוב להמרה על מנת לתמוך בצמיחת החברה. לביין קפיטל ניסיון נרחב בענף הטכנולוגיה, עם השקעות בשלל חברות, כשהבולטות שבהן אלה BMC וסימנטק.

פאנדי אמר על ההשקעה של ביין קפיטל כי "לקרן זו יש ניסיון רב של השקעות בחברות טכנולוגיה והצלחות מוכחות בסיוע לחברות לצמוח במהירות. ההשקעה היא הבעת אמון חזקה במעמד שלנו בשוק תשתיות הענן ההיברידי ובתרבות הארגונית של החברה". באשר לנתונים הכספיים, הוא הדגיש כי "עם התוצאות החזקות שלנו ברבעון האחרון של השנה הכספית ועם פתרונות התוכנה שלנו, נוטניקס ממוקמת היטב לעתיד".

דיוויד האמפרי, דירקטור בביין קפיטל, ציין ש-"לנוטניקס יש פלטפורמת ענן היברידי המבודלת מהמתחרים ומספקת סביבה גמישה ופשוטה יותר בהשוואה אליהם".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים