אורן אלימלך מונה למנהל אבטחת המידע בבנק הדיגיטלי הראשון

אלימלך ינהל את כל תחום האבטחה והסייבר בבנק החדש ● הוא מגיע לתפקיד לאחר ששימש כמנהל התחום במוסדות אקדמיים, ממשלתיים ופיננסיים שונים במגזרים הפרטי והציבורי

אורן אלימלך, מנהל אבטחת המידע בבנק הדיגיטלי הראשון, שנמצא בהקמה. צילום: דודי דיין

אורן אלימלך מונה למנהל אבטחת המידע בבנק הדיגיטלי הראשון, שייסדו פרופ' אמנון שעשוע ומריוס נכט – כך נמסר מהבנק היום (ב'). במסגרת תפקידו יהיה אלימלך אחראי על מערך אבטחת המידע והסייבר, ועל מערכי ההגנה של הבנק.

בתפקידיו האחרונים הוביל אלימלך את תחום הסייבר בטכניון ובמספר תאגידים בנקאים וגופים מוסדיים, ובין היתר הוביל תהליכים מול יחידת הסייבר של הפיקוח על הבנקים בבנק ישראל ומול מערך הסייבר הלאומי. אלימלך שימש כיועץ ומנחה הגנת סייבר ואבטחת מידע במספר גופים פיננסיים, ממשלתיים וביטחוניים, לרבות משרד התחבורה, שם שימש כראש אגף הסייבר, וסייבר טים 360, ובמספר חברות בינלאומיות.

הבנק הדיגיטלי הראשון קיבל בספטמבר האחרון אישור רגולטורי לפעול כבנק עצמאי בישראל וצפוי להתחיל את פעילותו ברבעון האחרון של 2021. בינואר התקשר הבנק עם ענקית המחשוב הבינלאומית TCS להקמת תשתית טכנולוגית, ובאחרונה הוא התקשר עם ישראכרט להנפקה ותפעול של כרטיסי אשראי. הבנק הדיגיטלי הראשון יתמקד במתן שירותי בנקאות למשקי בית ובכלל זה העמדת אשראי, קבלת פיקדונות, ניהול חשבונות עו"ש, ומתן שירותי ומכירה של ניירות ערך.

כאמור, את הבנק ייסדו פרופ' אמנון שעשוע ומריוס נכט. בחודש שעבר פורסם כי נכט עזב את הבנק ומכר את מניותיו לפרופ' שעשוע. כמה שבועות לאחר מכן נמסר כי הוא עזב חברה נוספת שהוא היה בין מייסדיה – צ'ק פוינט. במקום זאת, נכט, שהינו משקיע סדרתי, מתמקד בימים אלה בפיתוח פרויקטים וחברות בעולם הביומד, שמשגשג עקב נגיף הקורונה.

גל בר דעה, מנכ"ל הבנק הדיגיטלי הראשון, אמר כי "אבטחת המידע היא הבסיס לשירות יעיל ובטוח ללקוחות הבנק, שעומד בכל הדרישות והסטנדרטים, בדיוק כמו כל בנק אחר בישראל. אלימלך הוא גיוס משמעותי, ואנחנו בטוחים שהניסיון והמומחיות שהוא מביא בענף הבנקאות והפיננסים יחזקו את מערך אבטחת המידע של הבנק".

תגובות

(2)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. תהל

    ברכות . איש מוכשר ומקצועי . ישר כוח וברכות . בהצלחה אורן

אירועים קרובים