שמעונה נווה, סמנכ"לית מערכות מידע ודיגיטל של קבוצת לובינסקי – פורשת

נווה עוזבת אחרי חמש שנים וחצי ● את מקומה ימלא גדי גילאון, שיכהן בתפקיד בנוסף על היותו ה-CDO של הקבוצה

שמעונה נווה, סמנכ"לית מערכות המידע והדיגיטל הפורשת של קבוצת לובינסקי. צילום: יניב פאר

שמעונה נווה, סמנכ"לית מערכות המידע והדיגיטל של יבואנית הרכב קבוצת לובינסקי, הודיעה על סיום תפקידה, לאחר חמש שנים וחצי. לאנשים ומחשבים נודע כי החברה לא תגייס מנמ"ר במקום נווה ואת התפקיד ימלא גדי גילאון, בנוסף על היותו ה-CDO שלה.

נווה הצטרפה לקבוצת לובינסקי לאחר שכיהנה כמנמ"רית של בית ההשקעות אקסלנס, הובילה את מיזוג 012 לפרטנר ועבדה בקבוצת אלקטרה. במהלך כהונתה בלובינסקי הובילה נווה, יחד עם הנהלת החברה, תהליך מורכב של טרנספורמציה דיגיטלית. שיאו של התהליך מתפרסם בימים אלה, כאשר החברה יצאה בקמפיין בכלי התקשורת שמודיע על רכישת רכב בתהליך דיגיטלי מלא, ללא צורך בהגעה פיזית לאחד מסניפיה.

פרויקט הטרנספורמציה הדיגיטלית החל לפני שנתיים. בעלי הקבוצה, דורי מנור, והמנכ"ל שלה, דני שביט, החליטו על ביצועו מתוך הבנה אז שענף הרכב עומד להשתנות באופן דרמטי, ועל הארגון לעבור לפעול בתהליכים דיגיטליים חדשניים, שמתאימים ללקוחות בעידן הנוכחי. משבר הקורונה, על השינויים שהוא יצר בענף הרכב, האיץ את התהליך והביא את הנהלת החברה לממש את הפוטנציאל של עולם הדיגיטל.

נווה אישרה את הידיעה ואמרה כי "לאחר תקופה מרתקת של חמש שנים וחצי, שבה הובלתי והייתי שותפה למהפכה הדיגיטלית שיושמה בחברה, החלטתי לסיים את תפקידי ולהמשיך לאתגרים הבאים. בתקופה זו ביצענו פרויקטי IT מורכבים – מבניית מערכי תשתיות ואבטחת מידע, שהוכיחו את עצמם מידית ובאופן מתמשך בתקופת הקורונה, דרך הקמת מערכי BI ואנליטיקה מקיפים להחלטות עסקיות של הקבוצה וכלה בתחומי עניין ספציפיים. בנוסף, ייצבנו ושדרגנו את כלל מערכות הליבה השונות, והתאמנו אותן ליצרנים הגלובליים ולכלל תהליכי העבודה הנדרשים בפן העסקי – כך שהמעבר לדיגיטל היה זמין, נכון ואפשרי".

לדבריה, כחלק מהתהליך בוצעו מהלכים הקשורים בהון האנושי – משימור עובדים ותיקים ועד לגיוס עובדים במנעד רחב ומגוון, למענה לכל הנדרש. "יחד עם עובדי הקבוצה התפתח קשר עמוק עם ספקים נבחרים לעבודה שוטפת באופן מקצועי והגון", ציינה. היא הביעה הערכה לעובדי והנהלת לובינסקי, ואיחלה הצלחה למחליפה בתפקיד.

מנמ"רים זזים

מלבד נווה, הודיעו בתקופה האחרונה מספר מנמ"רים נוספים על סיום תפקידם. רק אתמול (א') פרסמנו, בלעדית, כי מוטי קירשנבאום סיים את תפקידו כמנמ"ר שטראוס מים ומונה לסמנכ"ל מערכות המידע של פז. אבנר זיו פרש מבנק ישראל ועבר לנהל חברת סטארט-אפ בתחום האינטרנט של הדברים. בתחילת השנה מונה שלמה שמאי לסמנכ"ל הטכנולוגיות של איילון, לאחר שפרש מהפניקס. את מקומו בפניקס ממלא רון שבילי, שעבר לשם מסלקום, ואת מקומו של שבילי ממלא יניב קוריאט, שהיה קודם לכן ראש הנדסת רשתות תנועה של חברת התקשורת.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. פרץ יאיר

    אני בהלם מהשירות ויחס של צוות בירושלים אשתי רכשה קיה פיקנטו והנציג שירות שמכר את הרכב הוא לא הסביר לאשתי את רמת הגימור של הרכב קודם צריך את היושר קודם לכל אני בהלם מהתנהלות של חב לובנסקי

אירועים קרובים