אחרי שסיים את תפקידו בפניקס: שלמה שמאי עובר לחברת הביטוח איילון

שמאי, עד לפני ימים אחדים מנמ"ר הפניקס, ישמש כמנהל אגף מערכות המידע של החברה המתחרה ● הוא יחליף את עמית גבע, שפורש לאחר שלוש שנים בתפקיד

שלמה שמאי, מנמ"ר איילון חברה לביטוח. צילום: ניב קנטור

שלמה שמאי, שסיים שלשום (ג') את תפקידו כמשנה למנכ"ל ומנהל אגף מערכות המידע של הפניקס, עובר לכהן באותו התפקיד בחברת הביטוח המתחרה, איילון. הוא ייכנס לתפקיד בחודש הבא, במקומו של עמית גבע, שהודיע על רצונו לפרוש ולצאת לדרך חדשה בתחום מערכות המידע בחו"ל – כך הודיעה החברה היום (ה').

שמאי הגיע לפניקס ב-2009, לאחר 25 שנות עבודה בבנק הפועלים, שם מילא שורה של תפקידים, ביניהם מנמ"ר הבנק בניו-יורק ולאחר מכן מנהל אגף הפיתוח. מחליפו בבנק הפועלים היה לוי הלוי, שלאחר מכן שימש מנמ"ר בנק דיסקונט וכיום הוא מכהן כמנכ"ל כאל.

בראיון לאנשים ומחשבים עם סיום התפקיד ציין שמאי כי "ההישג המרכזי של האגף שבראשו עמדתי הוא העברת הפניקס מחברה שלפני 11 שנים עבדה במודל עבודה ישן לחברה מודרנית, עם המעבר לדיגיטל. באמצעות הממשק בין טכנולוגיה לעסקים, התאפשר לגורמים העסקיים אצלנו להביא את החברה למקום שבו היא נמצאת, בצמרת טבלת חברות הביטוח".

עמית גבע, מנהל אגף מערכות המידע היוצא של איילון. צילום: יח"צ

עמית גבע, מנהל אגף מערכות המידע היוצא של איילון. צילום: יח"צ

גבע שימש כמנהל אגף מערכות המידע של איילון במשך יותר משלוש שנים, שבמהלכן תרם לייצוב ושדרוג מערכות המידע בחברה. מאיילון נמסר כי בתקופת הניהול שלו "עמד אגף מערכות המידע בהצלחה בשורה של יעדים אתגריים במיוחד, שכללו פיתוח מערכות חדשות, שדרוג הקיימות והעלאת רמת התשתיות באופן משמעותי".

אריק יוגב, מנכ"ל איילון, ציין שגבע תרם רבות לצמיחת החברה, וביצע את עבודתו במקצועיות, מחויבות ומסירות. הוא ציין כי "אין לי ספק שהניסיון העשיר והמקצועיות של שמאי בתחומי ה-IT המורכבים יתרמו רבות לאיילון ויעצימו עוד יותר את כלל המערכות בחברה."

תגובות

(3)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. גבריאל דוידי

    שלמה אתה אדם מיוחד שתצליח בכל דרכיך רק בריאות ואושר

אירועים קרובים