ממשיכים בחזרה לשגרה: עוד חברות היי-טק שמגייסות עובדים

עדיין בחל"ת? רוצים לנצל את ההתאוששות לשינוי קריירה? בהמשך לפרויקט שפרסמנו באחרונה, ריכזנו עבורכם עוד כמה ענקיות היי-טק שבימים אלה מרחיבות את השורות שלהן בעובדים נוספים

עוד גיוסים של הון אנושי. צילום אילוסטרציה: BigStock

החזרה של המשק, ובכלל זה של ענף ההיי-טק, לשגרה נמשכת, וגם אחרי שסיימנו את הפרויקט הגדול שלנו, שבמסגרתו פרסמנו רשימה של חברות שמגייסות עובדים, המשכנו לקבל פניות. ריכזנו כאן עבורכם.ן, הקוראים.ות, ארבע חברות – כל אחת בולטת בתחומה – שמגייסות עובדים בימים אלה. אם אתם.ן נציגים.ות של ארגון שטרם פרסם בפרויקט – אתם.ן מוזמנים.ות לפנות אלינו כאן (המייל מיועד לחברות ולא לשליחת קורות חיים).

אי-ביי
ענקית המסחר אונליין תערוך ביום ב' בשבוע הבא, ה-15 ביוני, וובינר גיוס עובדים.ות בזום. מרכז המו"פ של החברה בישראל מציע יותר מ-20 משרות פיתוח למהנדסות ולמהנדסי תוכנה, ולאנשי ונשות בק אנד, פרונט אנד ו-Full Stack. במסגרת האירוע, חמישה מנהלי מחקר ופיתוח בכירים במרכז המו"פ יציגו מידע על אי-ביי ישראל ויענו על שאלות המשתתפים. המומחים יתייחסו לאתגרים הטכנולוגיים העכשוויים, מטרות ויעדים בעבודת הפיתוח ועל אי-ביי כמקום עבודה.

להצטרפות לוובינר הירשמו כאן.

סאפ
מחלקת גיגיה של סאפ, שמבוססת על סטארט-אפ בשם זה שחברת הענק רכשה ב-2017, תגייס בחודשים הקרובים עשרות עובדים.ות למשרדים שלה בתל אביב. בחברה מחפשים מהנדסים.ות בעלי.ות ידע נרחב בתחום התוכנה כשירות (SaaS), מפתחים.ות, מומחי.ות שפת #C ומנהלי.ות צוותים, מומחי.ות FED ו-DevOps, ועוד. בחברה מציינים שלמרות הרכישה על ידי חברת ענק, מחלקת גיגיה שומרת על אווירה של סטארט-אפ.

לפרטים נוספים לחצו כאן.

פייפאל
ענקית התשלומים ממשיכה לגייס, גם בישראל ובימים אלה, למגוון משרות ותפקידים טכנולוגיים: מדעני.ות נתונים עם וללא ניסיון קודם בתחום; מדעני.ות החלטות (Decision Scientists) בעלי.ות ניסיון, להשתלבות בתפקידי ניהול סיכונים ואיתור ומניעת הונאות (Risk/Fraud); ומתכנתים.ות, צעירים.ות ומנוסים.ות כאחד, לתפקידי פיתוח בעולמות הביג דטה ותשתיות הענן.

לפרטים נוספים לחצו כאן.

פלייטיקה
ענקית הגיימינג, שעומדת בפני הנפקה בנסדא"ק, מגייסת כ-70 עובדים.ות חדשים.ות והשיקה בית קפה לעובדי החברה, שישמש עבורם כנקודת מפגש ומקום לאירועים מקצועיים, והוא מהווה חלק מתנאי העבודה שהיא מציעה. המטה ובית הקפה של פלייטיקה פרוסים בשלושה בניינים בהרצליה פיתוח.

המשרות שהחברה מציעה הן במגוון תחומים, ביניהם מנהלי.ות מוצר, אנליסטים.ות, עובדים.ות בתחום המוניטיזציה, אנליזה, שיווק, אדמניסטרציה ומשרות טכנולוגיות (מפתחים, תשתיות ומערכות מידע), ועוד.

פירוט מלא של המשרות ניתן למצוא באתר החברה.

חשבונית ירוקה
חברת הפינטק מחפשת למספר משרות, במעבדות שלה בדרך מנחם בגין בתל אביב: מתכנת.ת PHP בעל.ת יכולת לימוד עצמי גבוהה ורצון ללמוד טכנולוגיות חדשות, מפתח.ת בק אנד בכיר.ה, מפתחים.ות ומתכנתים.ות, מנהל.ת מוצר,מנתח.ת מידע ואיש.אשת תמיכה טכנית.

לפרטים נוספים ולהגשת קורות חיים לחצו כאן.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים