קבוצת אמן תשווק את Dynamics AX בישראל

החברה חתמה על הסכם שיווק עם מיקרוסופט והמפיצה הרשמית של המערכת בארץ - mAXimum ERP ● בנוסף, חתמה אמן גם על הסכם הפצה בלעדי עם החברה ההונגרית XAPT, אשר יאפשר לה לשווק פתרונות ERP מבוססי Dynamics AX לתעשיית הרכב והקמעונות

מיקרוסופט (Microsoft) ו-mAXimum ERP – המפיצה הרשמית של מערכת ה-Dynamics AX ERP בישראל, חתמו על הסכם עם קבוצת אמן לשיווק המערכת בישראל. בנוסף להסכם המאפשר לקבוצה לשווק וליישם את מערכת Dynamics AX, חתמה אמן גם על הסכם הפצה בלעדי עם החברה ההונגרית XAPT, אשר יאפשר לה לשווק פתרונות ERP מבוססי Dynamics AX לתעשיית הרכב והקמעונות, בהן היא מתמחה. הפתרונות כוללים גם יכולות לניהול שרשרת אספקה וניהול נכסים.

לדברי בר איינהורן, מנהל תחום ה-AX בקבוצת אמן, "לקבוצה ניסיון רב בהטמעת מוצרי מיקרוסופט וניסיון מצטבר של למעלה מעשרים שנה בהטמעת מערכות ERP. ההסכם לשיתוף פעולה עם חברת XAPT נותן לנו יתרון תחרותי בשני שווקים גדולים וחשובים – שוק הרכב ושוק הקמעונאות. הפתרונות של XAPT לשני שווקים אלה מציעים מצד אחד מענה מדויק לצרכים שלהם, ומצד שני מצטיינים בגמישות לשינויים ללא השקעת זמן ומשאבים רבים".

זיוה חייט, מנהלת קבוצת הפתרונות העסקיים של מיקרוסופט ישראל: "קבוצת אמן הינה שותפה ותיקה של מיקרוסופט בתחומים שונים, ולאחרונה החליטה להצטרף גם לעולם יישום ה-ERP ובכך להרחיב את סל השירותים המוצע ללקוחותיהם. אני בטוחה שהניסיון רב השנים של אמן ביישום פרויקטי ERP יעמוד לזכותה ויסייע לה להתבלט בשוק המיקרוסופט ERP".

יוסי חימוב, מנכ"ל mAXimum ERP, מסר, כי "אנו שמחים על הבחירה של קבוצת אמן להתמקצע בשוק הרכב ובשוק הקמעונאי. שני שווקים אלה מצטרפים לשורה ארוכה של שווקים אליהם פונים השותפים העסקיים של AX. למערכת AX גמישות רבה ויכולת להתאים ולשרת בצורה מיטבית ארגונים, חברות ועסקים בעלי דגשים וצרכים שונים ולכן יש הזדמנות לשותפים רבים להכנס לעולמות תוכן מגוונים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים