הדוגמנית יערה בנבנישתי תקדם חברה ישראלית לבשר מתורבת

הפיתוח של חברת מיט-טק הוא בתחום משגשג כיום, המבקש להציע לעולם בשר אמיתי מתאי בעלי חיים, אך ללא הצורך לפגוע בהם ולגדל אותם (ובכך לפגוע בכדור הארץ) ● בנבנישתי מקדמת אורח חיים בריא, מזון טבעוני וסביבה ירוקה במדינות שונות בעולם

חברת מיט-טק הישראלית, המפתחת טכנולוגיה לייצור בשר מתורבת, הודיעה על הסכם העסקה עם הדוגמנית והשחקנית, כמו גם אשת העסקים, יערה בנבנישתי, המקדמת אורח חיים בריא, מזון טבעוני וסביבה ירוקה במדינות שונות בעולם.

במסגרת ההסכם תקדם בנבנישתי את החברה, בהיותה אחראית על קשרי משקיעים במדינות שונות בארצות הברית, כשהדגש הוא לקדם קשרי משקיעים בתעשיית הבידור האמריקנית, המזוהים בקידום ותמיכה  בלייף סטייל עם דגש על בריאות, מזון טבעוני ושמירה על הסביבה.

דב קוטב שנתקע על קרחון. משבר האקלים. צילום אילוסטרציה: BigStock

דב קוטב שנתקע על קרחון. משבר האקלים. צילום אילוסטרציה: BigStock

שילובה של בנבנישתי במיט-טק הינו חלק מאסטרטגית החברה להיחשף לשוק הבינלאומי, ובעיקרו השוק האמריקני, בו תחום הטבעונות והקיימות הינו בעל עניין מוגבר. 

לדברי מיט-טק: "אנו מאמינים שתרומתה של הגב' בנבנישתי לקידום החברה בקרב מובילי דעת קהל אמריקנים תהיה משמעותית מאוד לחברה".

מיט-טק – טכנולוגיה מרתקת להחלמת כדור הארץ

מיט-טק מתמחה בתהליך הדפסה של בשר, אשר עושה שימוש בתאי גזע של חיות לצורך הפקת בשר נקי ללא הרג של בעלי חיים. תהליך זה מתיישב בכפיפה אחת עם האני מאמין של בנבנישתי ושל רבים שבימים אלו מצטרפים לתנועה הטבעונית ברחבי העולם בשל ההבנה שהתעשיות מהחי מסכנות את שלומו של כדור הארץ ואחראיות בעקיפין למשבר האקלים ולנזקים אקולוגיים רבים. התוצר המתורבת והמודפס יאפשר, בעתיד הקרוב, לצרוך בשר נקי ומוסרי המכיל רכיבים בריאים, נקיים מזיהומים וללא הרג של בעלי חיים.

בנבנישתי הגיבה ואמרה כי: "כבר מספר שנים שאני תומכת בשינוי לתזונה נטולת אכזריות, ללא התעללות, פגיעה והרג של בעלי חיים. השינוי המדהים שמיט-טק עתידים לייצר הוא בלתי נמנע לשינוי הסביבתי הכל כך מתבקש, שכל אסונות האקלים סביבנו מזכירים לנו שחייב להתרחש בהקדם. אני מאמינה שגם הפעם ישראל תהיה בחוד החנית של השינוי והצוות הזה יוביל את המהלך שיהיה העתיד של כולנו".

מנכ"ל מיט-טק, שרון פימה: "אנו שמחים מאוד על הצטרפותה של יערה לחברת מיט-טק ובטוחים ביכולתה לסייע ולקדם את שליחותה של החברה כפורצת דרך בתחומה. אנו מאמינים כי הטכנולוגיה שמיט-טק מפתחת ליצירת בשר מתורבת תיתן פתרון בשני כיוונים. האחד בתחום המזון, בו נדרש פתרון טכנולוגי בכדי לעמוד בביקוש ההולך וגדל בעולם, והשני, פתרון לבעיה האתית, סביבתית והאקולוגית הכבדה שנגרמת כתוצאה מגידול תעשייתי של בעלי חיים למאכל".

פימה הוסיף: "המודעות הגבוהה לנושא הקיימות, לסביבה ירוקה ולצמצום הפגיעה והסבל הנגרם לבעלי החיים בעולם, הינם בסיס חשוב לקידומה של מיט-טק כמובילת פתרון חשוב ובעל ערך משמעותי, מעבר להיותה חברה עסקית. יערה, בהיותה משפיענית בתחום, תהווה שגרירה חשובה עבורנו בתעשייה".

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. אליעזר גריידי

    זו פריצת דרך לעולם הומני ובריא וגם פתרון לבעית ההזנה של בני האדם וגם לצימצום אפקת החממה.

אירועים קרובים